Zarządzanie Marką - Szkolenie

Więcej informacji

Zarządzanie Marką - Szkolenie

  • Szczegółowe informacje Dla kogo?
    Dla specjalistów ds. marketingu, PR, brand menagerów, kadry kierowniczej.

    Cel?
    Sukces marketingowy, bowiem na rynku wygrywa ten, kto sprzedaje korzyści,
    jakie symbolizuje marka - nie ten, kto sprzedaje tylko sam produkt.

    Metody?
    Case studies, symulacje, omówienia trenerskie, praca zespołowa, gry, burza mózgów

    Efekty?
    Dzięki szkoleniu Uczestnicy jeszcze lepiej opanują umiejętności:
    • budowania silnej marki
    • opracowania strategii marki
    • stosowania narzędzi komunikacji z rynkiem
    • zarządzania marką na różnych etapach jej rozwoju
    • badania wizerunku, wartości i siły marki
    Wniosek
    Uczestnicy szkolenia nauczą się nowoczesnych metod postępowania z markami.

    ZAKRES SZKOLENIA:
    1. Budowanie marki:
    • Po co tworzyć markę? Relacja między marką a produktem.
    • Strategia marki: analiza rynku, marki konkurencyjne, grupy docelowe, cykl życia marki.
    • Tworzenie tożsamości marki.
    • Ustalanie pożądanego wizerunku marki - jaki wizerunek chcemy mieć na rynku?
    2. Planowanie komunikacji marki:
    • Jak budować spójną i zintegrowaną komunikację marki?
    • Kampanie promocyjne, komunikacyjne i wizerunkowe. Budowanie mocnego wizerunku.
    • Narzędzia komunikacji - dobór narzędzi w zależności od celu i odbiorcy.
    3. Wdrażanie i zarządzanie:
    • Budowanie świadomości, znajomości, akceptacji i lojalności względem marki.
    • Utrzymywanie bądź podwyższanie wartości marki. Jak rozwinąć potencjał marki?
    • Kryzys marki, rewitalizacja marki, rozszerzanie marki.
    • Wycofywanie marek z rynku, likwidacja marki.
    4. Pomiar marki:
    • Badania wizerunku, wartości i siły marki.
    • Badania marki w relacji z markami konkurencyjnymi.
    CZAS TRWANIA: 1 dzień - 8 godzin
    AUTOR SZKOLENIA: Aneta Murakowska - Toporska
Więcej informacji

Inne informacje związane z marketing

  • Kurs - Marketingowa prezentacja działalności firmy i nowego produktu z wykorzystaniem narzędzi informatycznych

  • Centrum: WSHiR-Wyższa Szkoła Handlu i Rachunkowości w Poznaniu
  • Więcej informacji
  • Marketing Szeptany - Szkolenie

  • Centrum: IIST Międzynarodowy Instytut Szkoleń Specjalistycznych
  • Więcej informacji
  • Podstawy Marketingu - Kurs

  • Centrum: Polski Uniwersytet Wirtualny
  • Więcej informacji
  • Komunikacja Marketingowa w Biznesie - Kurs

  • Centrum: Polski Uniwersytet Wirtualny
  • Więcej informacji
  • Marka jako Element Komunikacji Marketingowej - Kurs

  • Centrum: Polski Uniwersytet Wirtualny
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Marketing

  • Centrum: WSKiZ-Wyższa Szkoła Kominikacji i Zarządzania w Poznaniu
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Marketing na rynku motoryzacyjnym

  • Centrum: WSKiZ-Wyższa Szkoła Kominikacji i Zarządzania w Poznaniu
  • Więcej informacji