Zarządzanie Firmą Usług Lotniczych - Warsztat Menedżerski

Więcej informacji

Zarządzanie Firmą Usług Lotniczych - Warsztat Menedżerski

  • Praktyki Warsztaty menedżerskie z wykorzystaniem symulacyjnej gry decyzyjnej realizowane są w formie dwu lub trzydniowych wysoko zintensyfikowanych szkoleń. Zajęcia z wykorzystaniem symulacji kładą duży nacisk na aktywne zaangażowanie uczestników na każdym etapie realizacji zajęć, tak by nauka poprzez praktykę stawała się jeszcze efektywniejsza. Mimo iż część teoretyczna na wstępie do zajęć ograniczona jest do niezbędnego minimum, uczestnicy nabywają i rozwijają umiejętności przez cały czas trwania warsztatów poprzez analizę pojawiających się w trakcie szkolenia problemów, studium przypadków, coaching ze strony trenerów prowadzących i elementów edukacyjnych zawartych w programach symulacyjnych.
  • Szczegółowe informacje Warsztat z zakresu zarządzania strategicznego firmą usługową. Podczas zajęć uczestnicy zarządzają regionalnymi liniami lotniczymi. Analizując historie dotychczasowych działań firmy i zachowań rynku, raporty finansowe i inne otrzymane informacje zespoły podejmują szereg strategicznych decyzji z zakresu prognozowania wyniku finansowego, strategii rozwoju floty, wykorzystywanych dostawców, kosztów itp. w warunkach charakterystycznych dla wysoce konkurencyjnego rynku usług.
    W ramach warsztatu uczestnicy rozwijają umiejętności z zakresu: formułowania i wdrażania strategii firmy, marketingu na rynku usług, logistyki, zarządzania operacyjnego, obsługi klienta, zasobów ludzkich, finansów, zarządzania aktywami (środkami trwałymi - samolotami).
Więcej informacji

Inne informacje związane z zarządzanie firmą