Umiejętności Komunikowania się w Organizacji - Szkolenie dla Firm

Więcej informacji

Umiejętności Komunikowania się w Organizacji - Szkolenie dla Firm

  • Szczegółowe informacje Nieporozumienia i konflikty pojawiające się we współpracy pomiędzy pracownikami, działami i szczeblami organizacji mogą pochłaniać wiele środków i energii firmy. Dzieje się tak dlatego, że pracownicy koncentrują swoją aktywność na ukrywaniu informacji, udowadnianiu innym działom i pracownikom własnych racji, na przerzucaniu odpowiedzialności za porażki i błędy oraz poszukiwaniu "winnych". Gdy pracownicy nie rozumieją celów firmy / działu / własnego stanowiska, gdy nie wiedzą, jakie są zasady współpracy z innymi, wtedy tworzą sobie różnego rodzaju uprzedzenia i stereotypy, które pomagają im w uproszczony sposób zrozumieć to, co dzieje się w firmie. Jedną z konsekwencji zjawiska poszukiwania przez pracowników uproszczonych wyjaśnień są tak często spotykane w firmach stereotypy na temat marketingu - sprzedaży - produkcji - logistyki - finansów.
    Szkolenia rozwijające umiejętności komunikowania się wewnątrz organizacji są dobrą okazją dla pracowników różnych działów do bliższego, nieformalnego poznania się, poznania innych sposób pracy i problemów zawodowych. Pozwalają one także poprawić wzajemne relacje oraz wspólnie wypracować nowe, bardziej skuteczne metody komunikowania się, które można przenieść do codziennej pracy.
    Możemy przygotować na indywidualne zamówienie projekt długofalowych działań usprawniających komunikację wewnątrz firmy.

     Tematyka szkoleń:
    • Rozwiązywanie problemów strukturalnych w organizacji
    • Projektowanie i wdrażanie optymalnych obiegów informacji w firmie
    • Tworzenie opisów stanowisk
    • W co grają ludzie w organizacjach
    • Komunikacja międzykulturowa w organizacji
    • Komunikacja w zespole menedżerskim
    • Diagnoza i doskonalenie osobowości firmy (realizowane w zespole menedżerów firmy)
    • Komunikacja w zespole (dla pracowników jednego działu)
    • Trening integracyjny

    • Budowanie standardów obsługi klienta wewnętrznego
Więcej informacji

Inne informacje związane z komunikacja w biznesie