Techniki Zarządzania - Szkolenie

Więcej informacji

Techniki Zarządzania - Szkolenie

  • Cele * Dostarczenie wiedzy i praktycznych umiejętności wspomagających menedżerów w tworzeniu sprawnych i dobrze funkcjonujących zespołów
    * Rozwijanie postawy i umiejętności komunikacyjnych pozwalających w kontaktach z ludźmi - zwłaszcza w sytuacjach zadaniowych - na uważne zbieranie informacji i skuteczne ich przekazywanie, prowadzące do efektywniejszego działania
    * Umiejętność obiektywnej oceny efektów działań i udzielenia informacji zwrotnej
    * Umiejętność organizowania pracy zespołu
    * Umiejętność delegowania zadań oraz odpowiedzialności
    * Umiejętność stawiania celów zespołowych i indywidualnych
    * Umiejętność określenia i wykorzystania indywidualnych strategii motywacyjnych pracowników
  • Szczegółowe informacje Program:
    1. Kompetencje komunikacyjne w procesie: delegowanie - monitorowanie - ocena efektów działań
      • Zasady skutecznej komunikacji
      • Udzielanie informacji zwrotnej - ocena pracownicza
      • Komunikacja w sytuacjach trudnych - rozwiązywanie konfliktów
    2. Delegowanie zadań
      • Przeszkody w delegowaniu
      • Sześć zasad delegowania
      • Elementy zarządzania czasem
      • Monitorowanie i koordynowanie realizacji celów i zadań
    3. Motywowanie pracowników
      • Dobór pracowników do poszczególnych zadań ze względu na ich predyspozycje i kompetencje
      • Budowanie odpowiedzialności pracownika - zaangażowanie i identyfikacja
      • Indywidualne podejście do pracowników - elastyczność w prowadzeniu rozmów z różnymi typami osób
      • Strategie motywacyjne pracowników
      • Pozafinansowe elementy motywacyjne
    Metody szkoleniowe:
    Zajęcia mają charakter warsztatowy. Około 30 % czasu zajmuje omówienie przez trenera danego zagadnienia. Pozostałe 70% czasu jest przeznaczone na przećwiczenie przez uczestników poznanych umiejętności. Każdy z omawianych punktów związany jest z ćwiczeniami, pozwalającymi na praktyczne opanowanie omawianych treści. Mają one formę scenek, symulacji i inscenizacji (z wykorzystaniem dyktafonu lub kamery). Ćwiczenia poprzedzane są prezentacjami i omawiane - tak, by każdy z uczestników otrzymał istotne dla korekty swoich zachowań informacje zwrotne.
    warunki organizacyjne
    • Czas trwania: każda część to 14 godzin zajęć (w godzinach 9.00 - 17.00)
    • Inwestycja: 800 zł. Cena obejmuje: koszt udziału w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe oraz wydanie zaświadczeń o ukończeniu kursu.
    • Zniżki: Przy zgłoszeniu więcej niż jednej osoby proponujemy 10% zniżki dla każdego kolejnego uczestnika, 40% dla studentów
    • Zgłoszenie: W pierwszej kolejności prosimy o kontakt telefoniczny (032-352 60 70) lub mailowy i dokonanie wstępnej rezerwacji. Pełnoprawną rezerwację otrzymuje się po przesłaniu do nas wypełnionego Formularza Zgłoszeniowego (faksem i listownie)
    • Płatność: w terminie 7 dni po szkoleniu, na podstawie otrzymanego rachunku
Więcej informacji

Inne informacje związane z zarządzanie firmą

  • Zarządzanie Strategiczne - Szkolenie

  • Centrum: Active Progress
  • Więcej informacji
  • Zarządzanie MSP - Kurs

  • Centrum: Polski Uniwersytet Wirtualny
  • Więcej informacji
  • Zarządzanie Przedsiębiorstwem w Kryzysie (cz. I) - Kurs

  • Centrum: Polski Uniwersytet Wirtualny
  • Więcej informacji
  • Zarządzanie Przedsiębiorstwem w Kryzysie (cz. II) - Kurs

  • Centrum: Polski Uniwersytet Wirtualny
  • Więcej informacji
  • Pozyskiwanie Funuszy Unijnych na Projekty Inwestycyjne - Szkolenie

  • Centrum: Onagra Spółka z o.o.
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe - Zarządzanie i Organizacja Firmy-Aspekty Ekonomiczne

  • Centrum: GWSH -Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. Wojciecha Korfantego w Katowicach
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe - Zarządzanie w Małych i Średnich Przedsiębiorstwach

  • Centrum: GWSH -Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. Wojciecha Korfantego w Katowicach
  • Więcej informacji