Studium Policealne - Pracownik Administracyjno-biurowy

Więcej informacji

Studium Policealne - Pracownik Administracyjno-biurowy

  • Cele Zawód technik prac biurowych jest zawodem uniwersalnym, ponieważ prace biurowo-administracyjne jako funkcje usługowe, występują w różnym zakresie w każdej firmie i instytucji. Współczesne trendy rozwoju gospodarki rynkowej w Polsce wykazują coraz większe zapotrzebowanie na tego typu specjalistów. Specjaliści w tym zakresie odciążają kierownictwa firm i instytucji od ważnych, ale bardzo często pracochłonnych czynności w zakresie: bieżącej organizacji prac biurowo-administracyjnych, gromadzenia, rejestracji informacji i dokumentacji oraz ich przetwarzania, wewnętrznej koordynacji przepływu informacji i dokumentacji, okresowej organizacji działań, w szczególności związanych z organizacją narad, szkoleń, konferencji, nie pomijając aranżacji spotkań z kontrahentami firmy.
  • Tutuł uzyskany Technik Prac Biurowych
  • Szczegółowe informacje Absolwenci szkoły kształcącej w tym zawodzie powinni znaleźć zatrudnienie we wszystkich jednostkach organizacyjnych gospodarczych i pozagospodarczych, poszukujących fachowców na stanowiskach dotyczących obsługi administracyjnej firmy. Ponadto absolwent może z powodzeniem prowadzić samodzielnie działalność: świadczenie usług w zakresie organizacji narad, szkoleń, zebrań, obsługę sprzętu biurowego, itp.

    Plan nauczania

    Język angielski
    Organizacja gospodarki w skali makroekonomicznej
    Organizacja gospodarki w skali mikroekonomicznej
    Organizacja gospodarki a ustrój administracyjny państwa
    Organizacja biura firmy
    Zasady funkcjonowania biura firmy
    Zasady i przepisy BHP w biurze firmy
    Techniczne środki pracy biurowej
    Podstawowe techniki w pracy biurowej
    Komputer w pracy biurowej
    Specjalizacja: asystentka, sekretarka szefa
    Komputer w pracy zawodowej
Więcej informacji

Inne informacje związane z organizacja