Studia Podyplomowe - Mediacje i Negocjacje Spoełeczne

Więcej informacji

Studia Podyplomowe - Mediacje i Negocjacje Spoełeczne

  • Profil słuchacza / wymogi Studia adresowane są do osób aktywnych zawodowo w obszarach profilaktyki i interwencji społecznej (policja, sądownictwo, pomoc społeczna, terapia, itp.), absolwentów studiów magisterskich pedagogiki, psychologii, pracy socjalnej, socjologii lub pokrewnych.
    ZASADY NABORU NA STUDIA

    * Termin zgłoszeń (złożenie dokumentacji kandydata).
    * Rozmowa kwalifikacyjna.
    * Wymagana dokumentacja:
    - kwestionariusz osobowy
    - odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych razem z kserokopią
    - 2 zdjęcia legitymacyjne (o wymiarach 30 mm x42 mm)
    - kopię dowodu osobistego (str. 1, 2, 3, 6 lub obie strony nowego dowodu)
    - zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do studiowania
  • Szczegółowe informacje Mediacje i Negocjacje Spoełeczne
    Program zawiera 4 segmenty kształcenia

    I segment
    Treningi umiejętności społecznych - 80 godzin
    Treningi dotyczą przede wszystkim umiejętności interpersonalnych, interwencjyjnych, uczestnictwa i rozwiązywania konfliktów itp.

    II segment
    Teoretyczne podstawy mediacji i negocjacji - 120 godzin
    W tym segmencie szczególną uwagę poświęcono wiedzy z zakresu: psychologii, socjologii, prawa, zarządzania procesami społecznymi.

    III segment
    Program „MEDIATOR” - 200 godzin
    Program „MEDIATOR” został opracowany przez INSTYTUT SYSTEMOWEJ PROFILAKTYKI I PROMOCJI SPOŁECZNEJ. Autorami programu ora trenerami są specjaliści mediacji i negocjacji. Autorzy posiadają bogate doświadczenie zawodowe oraz uprawnienia do realizacji kształcenia w tym zakresie. Program zawiera treści zgodne z obowiązującymi standardami kształcenia mediatorów i negocjatorów. Zespół realizujący program składa się z aktywnych zawodowo profesjonalistów (oficerowie policji, pracownicy socjalni i terapeuci, psychologowie, pedagodzy).

    IV segment
    Superwizje - 40 godzin
    Aktywność uczestników studiów będzie superwizowana w formach indywidualnych i grupowych

    FORMY KSZTAŁCENIA
    Treningi, warsztaty, wykłady, sympozja, superwizje, konsultacje, praca z indywidualnym przypadkiem, praca superwizowana

Inne informacje związane z negocjacje

  • Studia I Stopnia - Zarządznie Marketingowe w Unii Europejskiej

  • Centrum: Bielska Wyższa Szkoła im. Józefa Tyszkiewicza
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Marketing Międzynarodowy

  • Centrum: WSEH-Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Humanistyczna
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Euromarketing w Turystyce i Hotelarstwie

  • Centrum: WSEH-Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Humanistyczna
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Zarządzanie firmą w zjednoczonej Europie

  • Centrum: WSEH-Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Humanistyczna
  • Więcej informacji
  • Administracja Skarbowa

  • Centrum: Wyższa Szkoła Bankowości i Finansów w Bielsku-Białej
  • Więcej informacji
  • Studia Magisterskie (uzupełniające) - Zarządanie Przedsiębiorstwem i Marketing

  • Centrum: WSEA-Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji w Bytomiu
  • Więcej informacji
  • Studia Magisterskie (uzupełniające) - Administrowanie podmiotami sektora publicznego

  • Centrum: WSEA-Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji w Bytomiu
  • Więcej informacji