Studia Podyplomowe - Marketing

Więcej informacji

Studia Podyplomowe - Marketing

  • Cele Celem studiów jest zdobycie kompleksowej wiedzy na temat organizowania, prowadzenia działalności marketingowej w przedsiębiorstwach w warunkach konkurencyjnej gospodarki oraz kontroli skuteczności podjętych działań.


    W trakcie zajęć opisane zostaną zagadnienia dotyczące strategicznych i operacyjnych instrumentów marketingu, a także praktyczne metody i narzędzia umożliwiające dobór i zastosowanie najbardziej efektywnych i nowoczesnych metod dotarcia do klienta.
  • Profil słuchacza / wymogi Studia skierowane są do osób pracujących w komórkach marketingowych i działach sprzedaży, menedżerów marketingowych, osób prowadzących działalność gospodarczą, przedstawicieli handlowych, osób pragnących podjąć pracę w marketingu.
  • Szczegółowe informacje 1 Podstawy zarządzania marketingowego
    2 Relacje business to business (B2B)
    3 Relacje business to klient (B2C)
    4 Analiza rynku
    5 Strategie komunikacyjne
    6 Techniki sprzedaży
    7 Prawne aspekty w marketingu
    8 Produkt, usługa w marketingu
    9 Dystrybucja w marketingu
    10 Metody i techniki wyznaczania cen
    11 Internet w marketingu
    12 Planowanie i organizowanie działań promocyjnych
    13 Zarządzanie personelem handlowym
    14 Marketing w działalności gospodarczej
    15 Działania marketingowe na rynkach zagranicznych
    16 Budżet marketingu
    17 Efektywność działań marketingowych
    18 Wsparcie informatyczne w marketingu – CorelDraw Graphics Suite X4 PL
    19 Seminarium dyplomowe
Więcej informacji

Inne informacje związane z marketing strategiczny