Reklamacje i Dochodzenie Roszczeń z Tytułu Umowy Spedycji i Przewozu - Szkolenie

Więcej informacji

Reklamacje i Dochodzenie Roszczeń z Tytułu Umowy Spedycji i Przewozu - Szkolenie

  • Cele Powiemy jak składać reklamacje u przewoźnika i spedytora, jak sporządzić "protokół o stanie przesyłki" i czym się różni "złożenie zastrzeżeń do towaru" od "reklamacji", czyli jak dochodzić roszczeń sprawnie i co najważniejsze skutecznie. Przedstawimy dużo przykładów praktycznych.
  • Szczegółowe informacje Szkolenie skierowane jest do handlowców, logistyków , osób korzystających z usług spedytora i przewoźnika oraz odpowiedzialnych za transport, spedycję i logistykę w firmie, zawierających umowy kupna sprzedaży w relacjach międzynarodowych (eksport, import, transakcje wewnątrzwspólnotowe) i osób obsługujących takie transakcje. 
Więcej informacji

Inne informacje związane z logistyka