Reklamacje i Dochodzenie Roszczeń z Tytułu Umowy Spedycji i Przewozu - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Masters Centrum Szkolenia Biznesu

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Reklamacje i Dochodzenie Roszczeń z Tytułu Umowy Spedycji i Przewozu - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Warszawa - Mazowieckie

  • Cele
    Powiemy jak składać reklamacje u przewoźnika i spedytora, jak sporządzić "protokół o stanie przesyłki" i czym się różni "złożenie zastrzeżeń do towaru" od "reklamacji", czyli jak dochodzić roszczeń sprawnie i co najważniejsze skutecznie. Przedstawimy dużo przykładów praktycznych.
  • Szczegółowe informacje
    Szkolenie skierowane jest do handlowców, logistyków , osób korzystających z usług spedytora i przewoźnika oraz odpowiedzialnych za transport, spedycję i logistykę w firmie, zawierających umowy kupna sprzedaży w relacjach międzynarodowych (eksport, import, transakcje wewnątrzwspólnotowe) i osób obsługujących takie transakcje. 

Inne informacje związane z logistyka

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |