Bezpośredni kontakt z przedstawicielem
Masters Centrum Szkolenia Biznesu
¡Bien! Tu solicitud ha sido enviada correctamente
Czy chcesz otrzymywać informacje o tych powiązanych kursach?
Jeszcze jedna rzecz ...
Niektóre centra pytają nas o te dane. Uzupełnij je, proszę
Szczegóły Reklamacje i Dochodzenie Roszczeń z Tytułu Umowy Spedycji i Przewozu - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Warszawa - Mazowieckie
Cele
Powiemy jak składać reklamacje u przewoźnika i spedytora, jak sporządzić "protokół o stanie przesyłki" i czym się różni "złożenie zastrzeżeń do towaru" od "reklamacji", czyli jak dochodzić roszczeń sprawnie i co najważniejsze skutecznie. Przedstawimy dużo przykładów praktycznych.
Szczegółowe informacje
Szkolenie skierowane jest do handlowców, logistyków , osób korzystających z usług spedytora i przewoźnika oraz odpowiedzialnych za transport, spedycję i logistykę w firmie, zawierających umowy kupna sprzedaży w relacjach międzynarodowych (eksport, import, transakcje wewnątrzwspólnotowe) i osób obsługujących takie transakcje.