public relations - studia I stopnia

Więcej informacji

public relations - studia I stopnia

  • Cele Celem kształcenia jest poznanie przez studentów dziedziny zarządzania organizacją jaką jest Public Relations. Wykładowcy legitymują się dorobkiem nie tylko naukowym, ale także praktycznym: pełnili funkcje szefów komórek PR w różnych organizacjach, kierowali kampaniami politycznymi, byli redaktorami naczelnymi w mass mediach, dziennikarzami w prasie, radio i telewizji.
  • Szczegółowe informacje W oparciu o te doświadczenia przedstawiając zarządzanie informacjami (PR) posługują się licznymi przykładami zrealizowanych przez siebie przedsięwzięć. Wykłady i ćwiczenia obejmują cały obszar działań PR:

        - miejsce komórki PR w strukturze organizacji

        - relacje PR - marketing
        - komunikację wewnętrzną
        - kontakty z mass mediami
        - działania antykryzysowe
        - postępowanie w kryzysie
        - lobbing
        - komunikację międzykulturową
        - audyt komunikacyjny
        - relacje inwestorskie

      Dużą wagę przywiązujemy do technik wspomagających działania PR, a także do poznania przez studentów dyscyplin pokrewnych:

        - corporate identity
        - marketing
        - psychologia – socjotechniki
        - socjologia – socjotechniki

      Studenci uczestniczą w treningach studio telewizyjnym, gdzie oswajają się z mikrofonem i kamerą. Poznają też podstawy pracy dziennikarskiej, by móc w przyszłości kompetentnie pełnić funkcję rzecznika prasowego i zajmować się komunikacją wewnętrzną.
Więcej informacji

Inne informacje związane z public relations