Planowanie Mediów w Kampaniach Reklamowych - Szkolenie

Więcej informacji

Planowanie Mediów w Kampaniach Reklamowych - Szkolenie

  • Cele Przedstawienie uczestnikom zasad planowania mediów w domach mediowych, zasad podziału budżetu, doboru nośników, optymalizacji budżetu reklamowego, parametrów mediowych oraz praktyczne wskazówki jak skutecznie zarządzać współpracą z domem mediowym.
  • Praktyki Powyższy trening realizujemy również w formie szkolenia wewnętrznego dla firm, po uprzednim zmodyfikowaniu go w kierunku Państwa potrzeb.
  • Profil słuchacza / wymogi Szkolenie kierowane jest do działów analiz, marketingu i promocji.
  • Szczegółowe informacje Program szkolenia:
    1. Miejsce i rola planowania mediów w zarządzaniu strategią marketingową.
    2. Parametry mediowe oraz ich użyteczność w procesie planowania i analiz mediów.
      • zasięgi, zasięgi efektywne,
      • częstotliwości,
      • koszty dotarcia,
      • koszty budowania zasięgów,
      • RP,
      • affinity index,
      • współczynniki efektywności kampanii.
    3. Rynek mediów w Polsce.
      • sytuacja na rynku, inwestycje reklamowe,
      • wady i zalety prasy, radia, telewizji, outdooru, internetu i innych mediów jako nośników reklamy.
    4. Proces planowania mediów w kampaniach reklamowych.
      • cele marketingowe, reklamowe i mediowe,
      • media mix, dobór mediów do charakteru i celów kampanii,
      • dobór nośników,
      • optymalizacja budżetu,
      • koordynacja kampanii,
      • analizy post buy.
    5. Rynek badań mediów.
    6. Rynek firm planujących media (domy mediowe, brokerzy, agencje full service).
    7. Modele i zasady współpracy z agencją planującą media, metody kontroli i oceny pracy domu mediowego.
    8. Podstawowe zasady przetargu na obsługę mediową.
Więcej informacji

Inne informacje związane z reklama