Kurs - Analiza i Interpretacja Wyników Egzaminów Zewnętrznych

Więcej informacji

Kurs - Analiza i Interpretacja Wyników Egzaminów Zewnętrznych

  • Cele Doskonalenie umiejętności badania efektywności pracy placówki oświatowej poprzez analizę i interpretację wyników egzaminów zewnętrznych.
  • Profil słuchacza / wymogi Dyrektorzy i nauczyciele szkół podstawowych, gimnazjów i szkół ponadgimnazjal-nych.
  • Szczegółowe informacje Kurs: Analiza i Interpretacja Wyników Egzaminów Zewnętrznych

    Obszary tematyczne   

    1.moduł: Wprowadzenie do teorii analizy wyników egzaminów zewnętrznych.
    2.moduł: Konstruowanie planów naprawczych w oparciu o analizę wyników egzaminów i sprawdzianów zewnętrznych.

    Czas trwania    
    20 godzin dydaktycznych, w tym 7 godzin pracy własnej uczestnika.

    Struktura    
    1. spotkanie: 5 godzin (15.30 - 19.30); 2. spotkanie: 8 godzin (9.00 - 15.45 )
Więcej informacji

Inne informacje związane z nauczanie - inne

  • Komputer a Projekt Dydaktyczny - Kurs

  • Centrum: Polski Uniwersytet Wirtualny
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe - Przygotowanie Pedagogiczne - Uzyskanie Kwalifikacji pedagogicznych

  • Centrum: Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi/Centrum Kształcenia Podyplomowego
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Pedagogikapraca socjalna

  • Centrum: Społeczna Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Pedagogika Wczesnoszkolna z Językiem Angielskim

  • Centrum: WSH-Wyższa Szkoła Humanistyczna "Wschód-Zachód" w Łodzi
  • Więcej informacji
  • Podyplomowe Studium Języka Angielksiego dla Nauczyciela Nauczania Początkowego

  • Centrum: WSH-Wyższa Szkoła Humanistyczna "Wschód-Zachód" w Łodzi
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Zintegrowana Edukacja Przedszkolna i Wczesnoszkolna

  • Centrum: WSP-Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Łodzi
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Pedagogika Dorosłych z Animacją Społeczno-Zawodową

  • Centrum: WSP-Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Łodzi
  • Więcej informacji