Kontroler Jakości - Szkolenie

Więcej informacji

Kontroler Jakości - Szkolenie

  • Praktyki Kontrola jakości jest nieodłącznym elementem towarzyszącym zasadom organizacji w większości przedsiębiorstw. Potocznie, kontrola jakości postrzegana jest jako prosty proces, związany z eliminowaniem produktów niezgodnych i zatrzymywaniem ich przed dostarczeniem do klienta. Należy jednak podkreślić, iż w nowocześnie zarządzanym przedsiębiorstwie, kontrola jakości nie ma już wiele wspólnego z brakarstwem.
  • Szczegółowe informacje Szkolenie pozwala uczestnikom uzyskać kwalifikacje do pracy na stanowisku kontrolera jakości, zapoznać się z zakresem obowiązków, oczekiwań pracodawców. Ważnym aspektem poruszanym na szkoleniu jest również radzenie sobie w sytuacjach konfliktowych oraz prowadzenie szkoleń dla pracowników. Nowoczesny kontroler jakości powinien być postrzegany w firmie jako pracownik aktywny i reagujący na problemy a przez to przydatny w firmie.

    Program Szkolenia:

    - Cele i zadania kontroli jakości

    - Środowisko i bezpieczeństwo pracy w kontroli jakości

    - Rodzaje kontroli jakości
    - Kryteria obiektywne i subiektywne w procesach kontroli jakości

    - Zasady doboru przyrządów pomiarowych i gospodarka środkami pomiarowymi

    - Dokumentacja techniczna i technologiczna w kontroli jakości

    - Dokumentowanie wyników kontroli

    - Identyfikacja i identyfikowalność

    - Procesy kontrolne w procesach technologicznych
    - Identyfikacja i rozwiązywanie problemów jakościowych

    - Prowadzenie szkoleń

    Kontroler jakości przyjaciel czy wróg czyli jak radzić sobie w konfliktowych sytuacjach.

    Ćwiczenia:
    1. Pomiary przy pomocy podstawowych przyrządów pomiarowych
    2. Czytanie dokumentacji technicznej i technologicznej
    3. Opis problemu jakościowego
    4. Prowadzimy szkolenie. 
    Metodyka: 
    wykład
    ćwiczenia

Więcej informacji

Inne informacje związane z zarządzanie jakością