Kierownik Marketingu

Więcej informacji

Kierownik Marketingu

  • Cele Celem szkolenia jest przygotowanie kandydata do samodzielnego prowadzania następujących działań: rozumienie i zastosowanie metod badania rynku, poznanie otoczenia biznesowego i struktur agencji marketingowych, pojęcie i rola segmentacji rynku, wybór grupy docelowej, oferowanie adekwatnego produktu, dobór wizualnych i werbalnych rozwiązań reklamowych, samodzielne tworzenie planu marketingowego itp.
  • Szczegółowe informacje Program szkolenia dorosłych na Kierownika Marketingu obejmuje aktywności takie jak: badanie rynku, rozwój produktu i usługi, polityka cenowa, podejmowanie decyzji dotyczących sprzedaży i reklamy.




    Szkolenie na Kierownika Marketingu posiada 14 modułów.

    140 godzin
    1. Podstawy zarządzania 
    2. Badanie Rynku  
    3. Produkty – dobra, usługi marki  
    4. Specyfika zachowań rynkowych    
    5. Działania Marketingowe  
    6. Lojalność i satysfakcja klienta  
    7. Segmentacja, grupa docelowa i pozycjonowanie  
    8. Umiejętności Komunikacji i Prezentacji  
    9. Tworzenia planów marketingowych  
    10. Strategie marketingowe- umiejętności komunikacyjne  
    11. Strategie marketingowe- tworzenie produktów i usługe  
    12. Strategie marketingowe – cena i dystrybucja  
    13. Implementacja i kontrola  
    14. Marketing w praktyce.  
Więcej informacji

Inne informacje związane z marketing