Kampanie E-marketingowe i Projekty Internetowe, Optymalizacja Serwisu. - Szkolenie

Więcej informacji

Kampanie E-marketingowe i Projekty Internetowe, Optymalizacja Serwisu. - Szkolenie

  • Szczegółowe informacje Metody reklamy tradycyjnej używanej w radiu, gazetach i telewizji wypierane są przez bardziej dostępne techniki internetowe. Wydatki na reklamę w internecie rosną znacznie szybciej niż w innych mediach, w Polsce internet wyprzedził już radio i mocno zagraża prasie, która dotąd zajmowała drugie miejsce. Dlatego dobry marketer musi na bieżąco śledzić rozwój nowych koncepcji i technologii internetowych, aby umieć wykorzystać je z pożytkiem dla swojej firmy.

    Marketer musi wiedzieć nie tylko, jak zbudować użyteczną stronę internetową dla swojej firmy, ale również wiedzieć, jak działa marketing w wyszukiwarkach, jak prowadzić kampanie linków sponsorowanych, jak optymalizować serwis w celu ściągnięcia tzw. ruchu organicznego, jak tworzyć programy partnerskie, a także powininen umieć prowadzić niestandardowe działania w Internecie, np. viral, buzz marketing. Granice możliwości działań w internecie wyznaczają tylko nasza kreatywność i wyobraźnia.
    Tego właśnie dowiesz się dzięki szkoleniom ESSENTIS.

    Rozwój następujących umiejętności:
    • Realizacji zaawansowanych projektów internetowych
    • Prowadzenia optymalnej polityki domenowej i lokalizacyjnej
    • Stosowania zasad corporate identity w projektach internetowych
    • Identyfikacji najlepszych praktyk konkurencji i ich adaptacji w projektach
    • Prowadzenia niestandardowych działań w internecie
    • Tworzenia sojuszy, aliansów i programów partnerskich w internecie
    • Oceny serwisu www z punkt widzenia usability i accessibility
    • Optymalizacji serwisu pod kątem pozycjonowania w wyszukiwarkach
    • Wykorzystania nowych technik multimedialnych dla wzbogacania działań e-marketingowych
    • Planowania mediów w kampaniach targetowanych i zasięgowych w internecie
    • Trafnej oceny efektów kampanii w oparciu o różne metodologie
    Narzędzia ułatwiające przyswajanie wiedzy:
    • Case studies
    • Ćwiczenia
    • Praca w grupach – ocena podstawowych wymagań accessibility w stosunku do wybranych serwisów www
    Kampanie e-marketingowe i projekty internetowe, optymalizacja serwisu.
    Miejsce szkolenia: Warszawa.
Więcej informacji

Inne informacje związane z marketing internetowy, e-biznes

  • Szkolenie-Obsługa Klienta

  • Centrum: Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe:Sztuki skutecznej sprzedaży

  • Centrum: Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia- Marketing

  • Centrum: Wyższa Szkoła infrastruktury i Zarządzania w Warszawie
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe: Studium marketingu politycznego

  • Centrum: Wyższa Szkoła Komunikowania i Mediów Społecznych im. Jerzego Giedroycia w Warszawie
  • Więcej informacji
  • Proces Sprzedaży B2B - Szkolenie

  • Centrum: Pro Semper Sp. z .o.o.
  • Więcej informacji
  • Profesjonalna Obsługa Klienta i Budowanie Relacji - Szkolenie

  • Centrum: Pro Semper Sp. z .o.o.
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe - Zarządzanie Marketingiem w Firmie

  • Centrum: Polish Open University- Wyższa Szkoła Zarządzania
  • Więcej informacji