Coaching jako metoda Zarządzania i Wspierania Rozwoju Pracowników - Szkolenie

Więcej informacji

Coaching jako metoda Zarządzania i Wspierania Rozwoju Pracowników - Szkolenie

  • Szczegółowe informacje Program szkolenia

    1. Czym jest coaching?
    • Wprowadzenie w tematykę/ideę coachingu
    • Wyjaśnienie znaczenia coachingu
    • Wzmocnienie zrozumienia coachingu efektywnego
    • Wiedza-umiejętności-postawa i co z tego wynika dla zarządzania poprzez coaching
    2. Budowanie postawy coacha
    • Zrozumienie zasad etyki coachingu i zachowań/profesjonalnych standardów oraz umiejętność należytego podążania za nimi we wszystkich sytuacjach związanych z coachingiem
    • Budowanie porozumienia w coachingu - umiejętność zrozumienia elementów wymaganych w określonych interakcjach w coachingu oraz umiejętność osiągnięcia porozumienia z coachowanym:
             - szacunek dla odmienności,
             - sposoby zbierania informacji (obserwacja, słuchanie),
             - odkrywanie systemu wartości coachowanego,
             - werbalizowanie problemów i przekazywanie informacji zwrotnej we właściwej formie i w odpowiednim czasie.
    • Cechy/kompetencje/umiejętności coacha i co z tego wynika dla pracy poprzez coaching
    • Tworzenie spontanicznej relacji z coachowanym z wykorzystaniem stylu otwartości, elastyczności
      i pewności
    3. Etapy coachingu
    • Identyfikacja poziomu skuteczności i profesjonalizmu (mocnych i słabych stron) pracowników
    • Planowanie rozwoju wybranych umiejętności/kompetencji pracowników
    • Wdrażanie metod doskonalących umiejętności/kompetencje pracowników
    • Ocena postępów.
    4. Charakterystyka aktywnego coachingu
    • Wzajemność i interakcja
    • Konkrety
    • Logika
    • Szacunek
    5. Ocena Twoich predyspozycji jako coacha. Umiejętności coacha w praktyc e
    • MINI ASSESSMENT oceniający predyspozycje w obszarze zarządzania zespołem pracowników poprzez coaching ze szczególnym naciskiem na właściwą komunikację:
      - język rozwiązań,
      - rozumienie procesów kodowania i wydobywania informacji,
      - sztuka zadawania pytań,
      - umiejętność elastycznego dostosowywania sposobów pracy do coachowanego.
    6. Etapy realizowania coachingu
    • Nawiązanie kontaktu z coachowanym. Współtworzenie relacji
    • Umiejętność tworzenia bezpieczeństwa i atmosfery wsparcia, wzajemnego szacunku i poczucia zaufania w relacji z coachowanym
    • Praca: przed spotkaniem - superwizja-po spotkaniu
    7. Skuteczne komunikowanie
    • Aktywne słuchanie
    • Stanowcze zadawanie pytań 
    • Komunikacja bezpośrednia 
    8. Ułatwianie przyswajania - orientacja na efekty
    • Kreowanie świadomości
    • Wytyczanie działań
    • Planowanie i wyznaczanie celów 
    • Indywidualny plan coachingu
    • Zarządzanie rozwojem oraz odpowiedzialność
    Harmonogram szkolenia 2 dni szkoleniowe - 16 godzin

Więcej informacji

Inne informacje związane z coaching

  • Podstawy Coachingu dla Managerów - Szkolenie

  • Centrum: Mentor Centrum Szkoleniowe
  • Więcej informacji
  • Kurs Kadrowo Płacowy

  • Centrum: Onagra Spółka z o.o.
  • Więcej informacji
  • Konsultant ds. Personalnych - Szkolenie

  • Centrum: Onagra Spółka z o.o.
  • Więcej informacji
  • Studia II Stopnia-Zarządzanie Personelem

  • Centrum: Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie
  • Więcej informacji
  • Podyplomowe studia zarządzania zasobami ludzkimi

  • Centrum: Wyższa Szkoła Prawa i Administracji
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe - Nowoczesne Zarządzanie Zasobami Ludzkimi

  • Centrum: WSEI-Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe - Zarządzanie Zasobami Ludzkimi

  • Centrum: WSPA-Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie
  • Więcej informacji