Home > Podyplomowe > Informatyka > Zaoczne > Warszawa > Zarządzanie Projektami Gier - Warszawa - Mazowieckie

Zarządzanie Projektami Gier - Zaoczne

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Wyższa Szkoła Zarządzania Personelem

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Zarządzanie Projektami Gier - Zaoczne - Warszawa - Mazowieckie

  • Cele
    Celem studiów podyplomowych na specjalności Gry Komputerowe – Zarzadzanie Projektami Gier jest wyposażenie słuchaczy w wiedzę i umiejętności niezbędne do skutecznego wykonywania zadań w zakresie zarządzania nowymi mediami a zwłaszcza w dziedzinie ich tworzenia, organizacji i sprzedaży, przez co, będą mogli zaistnieć na globalnym rynku mediów.
  • Profil słuchacza / Wymogi
    Studia przeznaczone są dla osób działających na rozwijającym się dynamicznie międzynarodowym rynku animacji, efektów specjalnych, gier komputerowych: menedżerów firm zajmujących się nowymi mediami, grafików komputerowych, nauczycieli oraz wszystkich tych którzy są zainteresowani praca w tej dziedzinie.
  • Szczegółowe informacje
    RAMOWY PROGRAM STUDIÓW

    Program obejmuje ok. 240 godzin.

    I semestr

    Semestr zaczyna się sesją integracyjną.

    Na pierwszym semestrze studiów podyplomowych poruszane są takie zagadnienia jak:

        

          narracje w kulturze i mediach,
        

          przekaz medialny- cele, kreacja,
        

          marketing: public relations, reklama,
        

          sprzedaż produktu,
        

          prawo autorskie,
        

          ochrona dóbr intelektualnych,
        

          internet: rola, zasady korzystania, etyka,
        

          proces produkcyjny,
        

          budowanie narracji nielinearnych,

     

    II semestr

    Na drugim semestrze studiów studenci mogą wybrać jedną z dwóch ścieżek:

        

          zarządzanie produktem
        


          zarządzanie technologią

    Część zajęć na obu ścieżkach jest wspólna i obejmuje następujące zagadnienia:

        

          język animacji: istota, podstawowe pojęcia i definicje,
        

          technologie animacji: oprogramowanie, sprzęt, metodyka.

    Na ścieżce zarządzanie produktem omawiane są następujące zagadnienia:

        

          produkcja on-line,
        

          rozwój projektu,
        

          piching,
        

          ewaluacja produktu,

    Na ścieżce zarządzanie technologią omawiane są następujące zagadnienia:

        

          technologia budowy gier komputerowych;
        


          modelowanie 3D;
        

          compositing;
        

          efekty specjalne,
        

          ścieżka dźwiękowa

    Zgodnie z obowiązującym prawem, program studiów realizowany jest w postaci wykładów i ćwiczeń. Zajęcia mogą być prowadzone zarówno metodami tradycyjnymi jak i w formie nauczania na odległość - z wykorzystaniem internetu (tzw.: Distance Learning, e-Learning). Zajęcia prowadzone przez obcokrajowców są tłumaczone na język polski.

Inne informacje związane z Informatyka

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług. Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek. Zobacz więcej  |   X