Szczegółowe informacje
RAMOWY PROGRAM STUDIÓW
Program obejmuje ok. 240 godzin.
I semestr
Semestr zaczyna się sesją integracyjną.
Na pierwszym semestrze studiów podyplomowych poruszane są takie zagadnienia jak:
narracje w kulturze i mediach,
przekaz medialny- cele, kreacja,
marketing: public relations, reklama,
sprzedaż produktu,
prawo autorskie,
ochrona dóbr intelektualnych,
internet: rola, zasady korzystania, etyka,
proces produkcyjny,
budowanie narracji nielinearnych,
II semestr
Na drugim semestrze studiów studenci mogą wybrać jedną z dwóch ścieżek:
zarządzanie produktem
zarządzanie technologią
Część zajęć na obu ścieżkach jest wspólna i obejmuje następujące zagadnienia:
język animacji: istota, podstawowe pojęcia i definicje,
technologie animacji: oprogramowanie, sprzęt, metodyka.
Na ścieżce zarządzanie produktem omawiane są następujące zagadnienia:
produkcja on-line,
rozwój projektu,
piching,
ewaluacja produktu,
Na ścieżce zarządzanie technologią omawiane są następujące zagadnienia:
technologia budowy gier komputerowych;
modelowanie 3D;
compositing;
efekty specjalne,
ścieżka dźwiękowa
Zgodnie z obowiązującym prawem, program studiów realizowany jest w postaci wykładów i ćwiczeń. Zajęcia mogą być prowadzone zarówno metodami tradycyjnymi jak i w formie nauczania na odległość - z wykorzystaniem internetu (tzw.: Distance Learning, e-Learning). Zajęcia prowadzone przez obcokrajowców są tłumaczone na język polski.