Home > Kursy i Szkolenia > Rozwój Kardy Kierowniczej > Łódź > Zarządzanie Pracownikam - Szkolenie - Łódź - Łódzkie

Zarządzanie Pracownikam - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem KM Studio

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Zarządzanie Pracownikam - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Łódź - Łódzkie

  • Szczegółowe informacje
    Grupa docelowa:  1-12 osób

    Uzyskane umiejętności:
    1. poznanie różnych stylów zarządzania i umiejętność dostosowania ich do własnego stylu pracy oraz stylu  pracy współpracowników
    2. umiejętność budowania skutecznie działającego zespołu złożonego z wielu indywidualności
    3. dostrzeganie umiejętności interpersonalnych u siebie i u swoich podwładnych
    Opis:
    Program szkolenia zarządzanie pracownikami zawiera zagadnienia związane z różnymi stylami zarządzania, czyli: instruowanie, coaching, motywowanie, delegowanie. Uczestnicy mają możliwość wyboru stylu odpowiedniego dla siebie i swoich pracowników oraz szczegółowego przeanalizowania i ćwiczenia technik zarządzania. Uczestnicy uczć się jak jasno i precyzyjnie stawiać cele i zadania pracownikom, jak korzystać z doświadczenia i rad pracowników, jak motywować i tworzyć partnerskie stosunki w firmie a także w jakich sytuacjach jest to korzystne, jak dobierać odpowiednie osoby do konkretnych zadań, jak zwiększyć zaangażowanie zespołu w działanie. Zapraszamy na szkolenia zarządzanie pracownikami

    I. Zarządzanie obszary, techniki i cele
    1. Co motywuje ludzi do pracy: analiza pozapłacowych motywatorów
    2. Jak wykorzystać wiedzę o pozapłacowych motywatorach w praktyce
    3. Jakie potrzeby pracowników można zaspokoić dzięki dobremu motywowaniu
    4. Reguły awansowania: jakich błędów się wystrzegać
    5. Zarządzanie jako towarzyszenie w rozwoju
    6. Czym jest coaching i mentoring
    7. Podstawowe zasady savoir-vivre'u w pracy

    II. Komunikacja werbalna i niewerbalna a zarządzanie
    1. Jak rozmawiać z pracownikami?
    - jak chwalić
    - jak krytykować
    - jak wyrażać oczekiwania, prośby, polecenia
    - jak rozmawiać o podwyżce (wtedy, kiedy można i wtedy, gdy nie można jej dać)
    2. Jak kształtować pozytywne nastawienie do pracowników ( nawet tych "trudnych")
    3. Rozmowy indywidualne i organizowanie zebrań:
    - jak mówić, żeby ludzie nas słuchali
    - jak słuchać żeby ludzie do nas mówili
    4. Techniki wywierania wpływu ( ekspresywne i receptywne)
    - jak zarządzać kształtując postawę lojalności i zaangażowania u pracowników
    - jak zarządzać by pracownicy mieli inicjatywę i twórczą postawę
    5. Znaczenie kultury organizacyjne firmy

    III. Pracownicy
    1. Typy zachowań pracowników oparte na cechach osobowości
    2. Jak wykorzystać wiedzę o typach osobowości pracowników w zarządzaniu
    3. Zarządzanie oparte na odkrywaniu zasobów pracowników
    4. Wyznaczanie zadań oraz podział na grupy zadaniowe według umiejętności i cech
    pracowników
    5. Skuteczne delegowanie zadań

    IV. Menedżer praca własna
    1. Czym jest dla mnie bycie menedżerem: jakie potrzeby zaspokajam będąc szefem
    2. Jakim jestem szefem: analiza własnego sposobu zarządzania i kierowania
    pracownikami
    3. Style zarządzania pracownikami odpowiednie dla każdego uczestnika
    4. Analiza zasobów każdego uczestnika, które mogą być wykorzystane w pracy
    5. Tworzenie planów motywowania i zarządzania dla poszczególnych pracowników
    6. Analiza barier komunikacyjnych oraz innych czynników utrudniających efektywne
    zarządzanie
    7. Czy potrafię być menedżerem z charyzmą?
    8. Jaką mam postawę wobec firmy?

    Metody i techniki:
    - praca własna
    - praca w parach, grupach
    - analiza studiów przypadków
    - filmy szkoleniowe
    - odgrywanie ról i praca z kamerą
    - mini wykład (Power-Point)

    Czas trwania: 14 godzin/2dni

Inne informacje związane z Rozwój Kardy Kierowniczej

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług. Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek. Zobacz więcej  |   X