Zarządzanie Kontaktami z Klientem - Kurs - e-learning

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Polski Uniwersytet Wirtualny

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Galeria obrazów

Szczegóły Zarządzanie Kontaktami z Klientem - Kurs - Online

  • Profil słuchacza / wymogi
    Wszyscy zainteresowani.
  • Szczegółowe informacje
    Umiejętne zarządzanie kontaktami z odbiorcą jest czynnikiem warunkującym osiągnięcie sukcesu przedsiębiorstw w warunkach nasycenia rynku i zaostrzonej walki konkurencyjnej. Z tego też powodu niezbędne jest stałe pozyskiwanie wiedzy umożliwiającej zrozumienie zachowań klientów, a przede wszystkim tego, w jaki sposób podejmują oni swoje decyzje zakupowe. Orientacja marketingowa ewoluuje bowiem w kierunku nowoczesnej koncepcji spojrzenia na klienta. Strategia pozyskiwania nowych nabywców jest coraz częściej zastępowana strategią utrzymania dotychczasowych odbiorców oraz budowania z nimi trwałych związków. Zmiana podejścia zakłada położenie nacisku raczej na „kulturę klienta”, nie zaś na „kulturę produktu”. Należy zatem poznać i zrozumieć mechanizmy warunkujące zachowania nabywców oraz sposoby budowania relacji firma–klient.

    Cel kursu:
    Po zakończeniu kursu uczestnik powinien:
    • rozumieć znaczenie zadowolenia klienta dla przedsiębiorstwa,
    • identyfikować uwarunkowania zachowań nabywców na rynku B2C i B2B,
    • rozróżniać i charakteryzować cechy różnych grup nabywców,
    • wskazywać i określać rolę elementów kształtujących zadowolenie oraz lojalność odbiorcy,
    • znać działania związane z kontaktami z klientami podejmowane w firmie w poszczególnych fazach jej aktywności,
    • identyfikować źródła informacji wykorzystywanych w budowaniu związków z klientami,
    • znać metody i narzędzia pomiaru satysfakcji nabywcy,
    • określać działania, które firma może podejmować w celu inicjowania kontaktów z klientem,
    • znać narzędzia zarządzania relacjami z klientem (CRM).
    Zawartość kursu:
    1. Klient jako punkt wyjścia dla działań marketingowych przedsiębiorstwa
    2. Budowanie relacji przedsiębiorstwo–klient elektroniczny
    3. Narzędzia i systemy w zarządzaniu relacjami z klientem
    Czas trwania: 8 tygodni

Inne informacje związane z zarządzanie - ogólne

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |