Zarządzanie Czasem - Klucz do Efektywności - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Grupa Olsztyńska Szkoła Biznesu

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Zarządzanie Czasem - Klucz do Efektywności - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Olsztyn - Warmińsko-Mazurskie

  • Szczegółowe informacje
    Motywacja – źródło satysfakcji i skuteczności Twoich pracowników

    Cel szkolenia
    Celem szkolenia jest:
    • Umiejętności budowania przekazu promocyjnego w Internecie;
    • zapoznanie uczestników ze skutecznymi metodami i narzędziami motywacji pozafinansowej
    • zapoznanie uczestników z zasadami stosowania tych metod i narzędzi oraz ich wykorzystywania do budowy specyficznych programów motywacji własnego personelu.
    Korzyści
    • uwrażliwienie uczestników na konieczność właściwego doboru narzędzi motywacji pozafinansowej
    • rozwinięcie umiejętności stosowania skutecznych metod i narzędzi w codziennej praktyce
    • rozwinięcie umiejętności inicjowania i animowania działań utrwalających atmosferę zaangażowania w kierowanych zespołach
    • uwrażliwienie uczestników na potrzebę ciągłego rozwoju umiejętności przywódczych jako istotnej kompetencji menedżerskiej.

    Metody szkoleniowe
    Szkolenie o charakterze teoretyczno - praktycznym, dzięki czemu uczestnicy będą mogli wykorzystywać w praktyce zdobytą wiedzę:
    • kluczowe koncepcje – krótka interaktywna prezentacja
    • studium przypadku – sytuacja hipotetyczna, uczestnicy proponują rozwiązanie
    • ilustracja „z życia” – sytuacja rzeczywista ilustrująca przesłanie punktu programu
    • dyskusja - wymiana doświadczeń
    • praktyczne rady, narzędzia – zestawienia, arkusze kontrolne, algorytmy, formularze.
    Narzędzia ułatwiające przyswajanie wiedzy
    • rzutnik multimedialny
    • rzutnik pisma
    • easy flip
    • kolorowe kartki
    • kartki post-it
    Program szkolenia
    1. Zagadnienia wprowadzające
      • Co sprzyja wzrostowi motywacji, a co przeszkadza?
    2. Określanie celów, stawianie zadań
      • Cele wywołujące zaangażowanie
    3. Cykl komunikacji, rozmowa przełożony – podwładny
      • Warsztat pracy menedżera
    4. Specyficzne delegowanie zadań
      • Możliwość wywołania niezwykłego zaangażowania
    5. Właściwy styl kierowania
      • Skuteczne inspirowanie pracowników
    6. Ocena osiągnięć pracownika
      • Systemy jako skuteczne narzędzia motywacji
    7. Coaching
      • Szanse rozwojowe pracownika jako czynnik motywujący
    8. Relacje interpersonalne w organizacji
      • Atmosfera sprzyjająca zaangażowaniu
    9. Wypalenie zawodowe
      • Zagrożenie do wzięcia pod uwagę
    10. Podsumowanie

Inne informacje związane z zarządzanie w biznesie

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |