Home > Podyplomowe > Zasoby Ludzkie > Zaoczne > Wrocław > Studia Podyplomowe-Zarządzanie Zasobami Ludzkimi - Wrocław - Dolnośląskie

Studia Podyplomowe-Zarządzanie Zasobami Ludzkimi - Zaoczne

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem WSB-Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Studia Podyplomowe-Zarządzanie Zasobami Ludzkimi - Zaoczne - Wrocław - Dolnośląskie

  • Cele
    Celem Podyplomowych Studiów Zarządzania Zasobami Ludzkimi jest przygotowanie profesjonalistów w zakresie nowoczesnego zarządzania kadrami. Słuchacze zdobędą specjalistyczną wiedzę na temat kierowania personelem, a także praktyczne umiejętności interdyscyplinarne niezbędne w pracy zawodowej w działach Human Resources.
  • Profil słuchacza / Wymogi
    Studia adresowane są zarówno do kadry kierowniczej wyższego i średniego szczebla w przedsiębiorstwie, menedżerów, właścicieli firm, pracowników działów kadr, jak i doradców personalnych, psychologów pracy oraz wszystkich tych, którzy chcą zdobyć umiejętności z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi. Zasady rekrutacji 1. Słuchaczami studiów podyplomowych w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu mogą zostać absolwenci wyższych studiów zawodowych, inżynierskich, magisterskich lub innych równorzędnych. 2. O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń. 3. Warunkiem przyjęcia jest złożenie kompletu następujących dokumentów: Niezbędne dokumenty * kwestionariusz osobowy oraz podanie do Rektora WSB (dostępnego również w informatorze oraz w Biurze Informacji i Rekrutacji) * odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych * 1 zdjęcie legitymacyjne * kserokopia dowodu osobistego * dowód uiszczenia opłaty wpisowej na konto w wysokości 200 zł lub dowodu wpłaty w kasie Uczelni
  • Szczegółowe informacje
    Podyplomowe Studia Zarządzania Zasobami Ludzkimi

    1. Zachowanie ludzi w organizacji (8 godz.)
    •zachowania jednostkowe i grupowe
    •kontrakt psychologiczny i jego znaczenie w zarządzaniu
    •zasobami ludzkimi
    •źródła władzy organizacyjnej i ich charakterystyka
    •kształtowanie postaw i zachowań jednostek i grup w organizacji

    2. Rola zarządzania kadrami w gospodarce rynkowej (4 godz.)
    •Istota nowoczesnego zarządzania kadrami
    •Uwarunkowania ekonomiczno-organizacyjne zarządzania kadrami
    •Modele zarządzania kadrami
    •Nowe umiejętności w zarządzaniu kadrami

    3. Zarządzanie kadrami w systemie zarządzania przedsiębiorstwem (12 godz.)
    •Strategiczne zarządzanie
    •Strategiczne zarządzanie kadrami
    •Zarządzanie zmianą
    •Strategia firmy - zasady i procedura budowy

    4. Kwalifikacje menedżera (12 godz.)
    •Treść organizacyjna pracy menedżera
    •Negocjacje
    •Kierowanie ludźmi
    •Style kierowania a zarządzanie kadrami
    •Umiejętności menedżerskie
    •Tworzenie zespołów kierowniczych

    5. Analiza pracy i planowanie kadr (8 godz.)
    •Źródła informacji i metody analizy pracy
    •Opis stanowiska pracy
    •Profile kwalifikacyjne (profil kwalifikacyjny menedżera przyszłości)
    •Planowanie zapotrzebowania na pracowników
    •Wartościowanie pracy
     
    6. Rekrutacja i selekcja pracowników (8 godz.)
    •Rynek pracy
    •Źródła pozyskiwania kandydatów
    •Procedura selekcji
    •Techniki rekrutacji i selekcji na stanowiska kierownicze
    •Rozmowa kwalifikacyjna
     
    7. System motywowania do pracy (20 godz.)
    •Model motywacji i teorie motywacji
    •Motywowanie za pomocą płac
    •Zasady tworzenia efektywnych i motywacyjnych systemów płacowych
    •Wartościowanie pracy jako podstawa kształtowania płacy zasadniczej
    •Motywowanie pozapłacowe

    8. Szkolenie i rozwój pracowników (8 godz.)
    •Znaczenie szkoleń i rozwoju pracowników
    •Planowanie potrzeb szkoleniowych
    •Dobór pracowników do szkolenia
    •Formy szkolenia
    •Rozwój poprzez karierę
    •Planowanie indywidualnych ścieżek kariery
    •Ocena skuteczności szkoleń

    9. Ocena pracowników (8 godz.)
    •Zasady i metody okresowych ocen pracowniczych
    •Cele ocen pracowniczych
    •Ocena pracownika w systemie ocen przedsiębiorstwa
    •Założenia tworzenia systemów ocen
    •Wykorzystanie wyników ocen pracowniczych

    10. Wybrane techniki stosowane w zarządzaniu kadrami (12 godz.)
    •Sztuka formułowania i przekazywania zadań
    •Etatyzacja
    •Badania socjometryczne
    •Regulacja kompetencji i dokumentacji organizacyjnej
    •Zarządzanie grupami zadaniowymi
    •Socjogram jako technika identyfikacji i analizy organizacji nieformalnej

    11. Audyt personalny (4 godz.)
    •Istota audytu personalnego
    •Procedura i standardy audytu personalnego
    •Wykorzystanie wyników audytu

    12. Public relations (16 godz.)
    •Cele public relations
    •PR wewnętrzny i zewnętrzny
    •Narzędzia PR wewnętrznego
    •Kreowanie wizerunku firmy
    •Badanie nastrojów pracowników
    •Organizacja imprez wewnątrzzakładowych

    13. Organizacja funkcji personalnej w przedsiębiorstwie (8 godz.)
    •Dokumentacja personalna
    •Obieg dokumentów
    •Procedury personalne
    •Kwalifikacje służb pracowniczych
    •Regulamin pracy i inne wewnętrzne akty prawne

    14. Prawne uwarunkowania funkcji personalnej w przedsiębiorstwie (8 godz.)
    •Prawo pracy
    •Ochrona danych osobowych
    •Ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i emerytalne pracowników

    15. Trening interpersonalny (12 godz.)
    •kształtowanie relacji interpersonalnych pomiędzy uczestnikami
    grupy społecznej
    •sposoby rozpoznania i diagnozy nieformalnych
    struktur społecznych

    16. Ubezpieczenia społeczne, zdrowotne i emerytalne pracowników (8 godz.)
    •Struktura systemu ubezpieczeń zdrowotnych i emerytalnych
    w Polsce
    •Obowiązki pracodawcy w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych
    i emerytalnych

    17. Kierowanie zespołem pracowniczym (ćwiczenia praktyczne) (4 godz.)
    •funkcje zarządzania w praktyce kierowania małym zespołem
    •style kierowania a osobowość lidera zespołu zadaniowego
    •efekt synergii w pracy zespołowej

    18. Techniki negocjacyjne (8 godz.)
    •techniki stosowane w różnych fazach negocjacji
    •strategie i style negocjacyjne
    •osobowość negocjatora

    19. Mobbing pracowników (4 godz.)
     przyczyny , przejawy oraz rodzaje terroru psychicznego w miejscu pracy
    •fazy mobbingu i ich konsekwencje dla pracowników i wizerunku firmy
    •społeczne i ekonomiczne koszty mobbingu
    •metody przeciwdziałania mobbingowi
    •mobbing w świetle ustawodawstwa UE

    20. Zarządzanie kadrami w międzynarodowej korporacji bankowej (4 godz.)
    •charakterystyka międzynarodowych korporacji bankowych,
    •zarządzanie kadrami w międzynarodowych bankach w warunkach zmian
    •profil osobowościowy menedżera w banku międzynarodowym
    •cykl życia zespołu w międzynarodowej korporacji bankowej

    21. Wykład do wyboru (12 godz.)

    22. Gra strategiczna (4 godz.)

Inne informacje związane z Zasoby Ludzkie

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |