Studia Podyplomowe-Zarządzanie Sprzedażą w Praktyce - Zaoczne

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Studia Podyplomowe-Zarządzanie Sprzedażą w Praktyce - Zaoczne - Toruń - Kujawsko-Pomorskie

  • Cele
    Studia przygotują słuchaczy do profesjonalnego wykonywania zadań, podejmowania działań kształtujących strategię sprzedaży, prowadzenia działań marketingowych i obsługi klienta. Słuchacze poznają wpływ decyzji podejmowanych w jednym z działów na całościowe efekty osiągane przez firmę. Celem studiów jest przekazanie i ugruntowanie wiedzy na temat zasad zarządzania sprzedażą, marketingu, zachowań klienta i jego profesjonalnej obsługi a także technik sprzedaży.
  • Profil słuchacza / wymogi
    Adresatami studiów są pracownicy i kierownicy działów obsługi klienta, sprzedaży, marketingu, windykacji, przedstawiciele handlowi i reprezentanci firm. Program studiów został opracowany w taki sposób, aby zainteresował również osoby dopiero poszukujące pracy w tych zawodach
  • Szczegółowe informacje
    Studia Podyplomowe-Zarządzanie Sprzedażą w Praktyce

    Zajęcia
    Program studiów tworzyli trenerzy GDS FALCO. Podczas zajęć słuchacze poznają skuteczne i nowoczesne narzędzia zarządzania, zasady ich prawidłowego stosowania, sposoby radzenia sobie w trudnych sytuacjach. Ćwiczenia w grupach pozwolą na praktyczne trenowanie poznanych technik negocjacji, sprzedaży, obsługi klienta. Zajęcia zostały przygotowane w sposób umożliwiający wymianę doświadczeń pomiędzy uczestnikami.
    Trenerzy są praktykami, dlatego podczas zajęć poza wiedzą teoretyczną przekazują wiele wskazówek, jak rozwiązywać konkretne problemy.

    Program
    1. Marketing. Zastosowanie narzędzi marketingu (24 godz.)
    2. Organizacja służb sprzedaży w przedsiębiorstwie (8 godz.)
    3. Merchandising efektywne techniki sprzedaży (16 godz.)
    4. Negocjacje handlowe (20 godz.)
    5. Event marketing organizacja imprez firmowych (8 godz.)
    6. Strategia marki i public relations (12 godz.)
    7. Zarządzanie relacjami partnerskimi z klientami (CRM customer relationship management) (8 godz.)
    8. Techniki skutecznej sprzedaży i elementy obsługi klienta (20 godz.)
    9. Telemarketing (8 godz.)
    10. prawne zabezpieczenia transakcji handlowych (8 godz.)
    11. Zarządzanie zespołem sprzedawców (12 godz.)
    12. Sprzedaż elektroniczna (8 godz.)
    13. Zarządzanie projektem (4 godz.)
    14. repetytorium (6 godz.)

Inne informacje związane z zarządzanie w biznesie

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |