Studia Podyplomowe-Psychologia Zarządzania - Zaoczne

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Zachodniopomorska Szkoła Biznesu w Szczecinie

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Studia Podyplomowe-Psychologia Zarządzania - Zaoczne - Szczecin - Zachodniopomorskie

  • Cele
    Celem studium jest dostarczenie kompleksowej wiedzy i umiejętności praktycznych związanych z wykorzystaniem w biznesie szeroko pojętej psychologii zarządzania oraz możliwości jej wykorzystania w procesie zarządzania ludźmi.
  • Profil słuchacza / wymogi
    Adresatami studiów podyplomowych na kierunku „Psychologia zarządzania” są osoby posiadające wyższe wykształcenie i będące menadżerami niższego, średniego i wyższego szczebla zarządzania oraz planujące i realizujące się zawodowo w obszarze związanym z prowadzeniem własnej firmy.
  • Szczegółowe informacje
    Studia Podyplomowe
    Psychologia zarządzania


    Zarządzanie jest procesem złożonym, polegającym na kierowaniu zespołami ludzkimi w celu osiągnięcia zamierzonych rezultatów. Zarządzanie w praktyce wymaga nie tylko wiedzy formalnej, ale również praktycznych umiejętności organizacji pracy grupowej i kształtowania relacji międzyludzkich wewnątrz i na zewnątrz organizacji. Menedżerowie muszą rozumieć mechanizm funkcjonowania człowieka w organizacji i jego oddziaływanie na efekty pracy grupowej. Muszą też rozpoznawać typy osobowości pracowników i członków zespołu oraz ich konsekwencje dla systemów motywacyjnych. Nie mniejsze znaczenie ma też wiedza o zasadach komunikacji interpersonalnej, sposobach rozwiązywania konfliktów, modelach negocjacji i procesach decyzyjnych.

    Metodyka: Zajęcia prowadzone są przede wszystkim za pomocą interaktywnych metod pozwalającym słuchaczom na praktyczne testowanie teorii i praw psychologii w zarządzaniu zespołami ludzi. Zajęcia prowadzone są przez specjalistów z zakresu objętego tematyką studiów.

    Tematyka studiów
     
    BLOK WPROWADZAJĄCY

    Wprowadzenie do psychologii zarządzania

    BLOK – PSYCHOLOGIA MENADŻERA
        
    Bazowe kompetencje menedżerskie
    Kierowanie zespołem
    Komunikacja interepersonalna
    Manipulacja i perswazja
    Psychologia stresu
    Kreowanie profesjonalnego wizerunku menadżera
    Sztuka negocjacji biznesowych

        
    BLOK – PSYCHOLOGIA ZARZĄDZANIA ZESPOŁAMI LUDZKIMI
        
    Zachowania organizacji i zarządzanie zespołem
    Komunikacja wewnętrzna w firmie
    Rekrutacja i selekcja kadr
    Psychologia motywacji
    Psychologia oceny efektywności pracy
    Planowanie rozwoju pracowników


    BLOK – PSYCHOLGIA W RÓWNYCH ASPEKTACH FUNKCJONOWANIA FIRMY
       
    Psychologia w obsłudze klienta
    Psychologia reklamy i PR
    Zarządzanie przestrzenią w firmie
    Psychologia konfliktu
    Wprowadzanie zmian w organizacji
    Różnice kulturowe w zarządzaniu międzynarodowym
    Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych

    Seminarium dyplomowe


Inne informacje związane z psychologia

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |