Studia Podyplomowe - Zarządzanie komunikacją, marką i wizerunkiem - Zaoczne

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem WSB-Wyższa Szkoła Biznesu w Gorzowie Wielkopolskim

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Studia Podyplomowe - Zarządzanie komunikacją, marką i wizerunkiem - Zaoczne - Gorzów Wielkopolski - Lubuskie

  • Cele
    Przygotowanie skutecznych, kompetentnych specjalistów w dziedzinie kształtowania komunikacji w relacjach z otoczeniem przedsiębiorstw, instytucji publicznych, organizacji pozarządowych. Od nich bowiem będzie zależeć w znacznym stopniu jakość działań kształtowania marki, wizerunku, wartości organizacji w działaniach z jej interesariuszami.
  • Profil słuchacza / wymogi
    Warunkiem przyjęcia na studia podyplomowe jest złożenie w biurze obsługi studiów podyplomowych następujących dokumentów: * odpisu dyplomu ukończenia studiów wyższych (licencjackich, inżynierskich, magisterskich), * wypełnionego podania, * dwóch zdjęć legitymacyjnych, * odpis aktu małżeństwa w przypadku studentek, które mają dyplom na nazwisko panieńskie, * 2 koperty ze znaczkami
  • Szczegółowe informacje
    Studia Podyplomowe: Zarządzanie komunikacją, marką i wizerunkiem

    Nauczysz się.
    Program studiów dostarczy wiedzy i umiejętności w zakresie: marketingowego kształtowania relacji, komunikacji społecznej, kształtowania kompetencji komunikacyjnych poprzez pracę warsztatową ze specjalistami, planowania i realizacji strategii komunikacji marketingowej, działań PR , inżynierii marki, prawnych aspektów działań komunikacyjnych w marketingu.

    Zajęcia prowadzone będą w formie wykładów, prezentacji multimedialnych, warsztatów i treningów.

    Sprawność planowania i realizacji działań komunikacji marketingowej, właściwie ukształtowane kompetencje komunikacyjne, umiejętność stosowania narzędzi i technik komunikacji marketingowej, czynić będą absolwentów tej specjalności profesjonalnie przygotowanymi pracownikami działów marketingu, PR, rzecznikami prasowymi, pracownikami działów reklamy mediów i firm, specjalistami w agencjach reklamowych.


    Kadra. Specjaliści wykładowcy, praktycy, trenerzy biznesu, psychologowie, pracownicy mediów i agencji reklamowych.


    Ilość godzin: 190

    Program:

        * marketing relacji,
        * komunikacja społeczna,
        * komunikacja marketingowa,
        * strategia komunikacji marketingowej,
        * reklama,
        * kształtowanie przekazu reklamowego,
        * badania marketingowe,
        * zasady współpracy z agencją reklamową,
        * wybrane aspekty prawne w działaniach komunikacji marketingowej,
        * Public Relations,
        * rzecznik prasowy,
        * inżynieria marki,
        * sponsoring,
        * marketing bezpośredni,
        * projektowanie i obsługa baz danych,
        * merchandising,
        * sprzedaż osobista,
        * seminarium dyplomowe

    Warsztaty:
    kształtowanie kompetencji komunikacyjnych ( komunikacja interpersonalna; techniki wywierania wpływu na ludzi; sztuka autoprezentacji, warsztat twórczego myślenia);
    studium komunikacji medialnej (prasa, radio, telewizja, internet, reklama zewnętrzna, dobór i planowanie mediów prowadzone przez praktyków z mediów i firm, oraz warsztat wystąpień przed kamerą i warsztat wystąpień radiowych – odbywać się będą w studiach telewizyjnym i radiowym z udziałem praktyków dziennikarzy )

Inne informacje związane z zarządzanie agencją nieruchomościami

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |