Studia II Stopnia - Zarządzanie w Mediach

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Wyższa Szkoła Biznesu-National Louis University

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Studia II Stopnia - Zarządzanie w Mediach - W ciągu tygodnia - Nowy Sącz - Małopolskie

  • Profil słuchacza / wymogi
    studia II stopnia (uzupełniające magisterskie) * podanie (formularz elektroniczny obowiązujący w WSB-NLU); * dyplom (odpis) wraz z suplementem lub oświadczenie o terminie złożenia dyplomu ukończenia studiów licencjackich oraz warunkach podjęcia studiów (dotyczy studentów WSB–NLU); * indeks do wglądu (nie dotyczy absolwentów WSB–NLU, szkół zrzeszonych w Stowarzyszeniu STARS oraz osób posiadających suplement do dyplomu); * świadectwo dojrzałości (oryginał lub odpis wydany przez szkołę); * 2 kolorowe zdjęcia (z wymaganiami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych); * kserokopia dowodu osobistego lub paszportu; * kserokopia dowodu uiszczenia opłaty kwalifikacyjnej
  • Tutuł uzyskany
    Magister
  • Szczegółowe informacje
    Zarządzanie w Mediach

    Studia II stopnia (magisterskie
    ) oparte są o standardy określone przez Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego, które zostały poszerzone o szeroką ofertę kursów specjalnościowych.

    Studia trwają 4 semestry, a program obejmuje ponad 1000 godzin zajęć. Student w trakcie studiów zobowiązany jest uzyskać min. 60 punktów ECTS w każdym roku akademickim. Poza zaję­ciami obowiązkowymi studenci, w ramach czesnego, mają możliwość wyboru specjalności, składającej się najczęściej z ośmiu kursów 30-to godzinnych. Ponadto studenci dokonują wyboru czterech dowolnych kursów z corocznie formułowanej listy kilkunastu przedmiotów do wyboru. Sytuacja taka stwarza studentom możliwość samodzielnego kształtowania ścieżki edukacyjnej i kwalifikacji zawodowych.

    Program

    Ekonomia okresu transformacji
    Język filmu
    Kursy specjalnościowe - do wyboru
    Matematyka w ekonomii
    Mikroekonomia II
    Ochrona konkurencji na wspólnym rynku europejskim
    Prawo mediów
    Produkcja filmowa i telewizyjna
    Zarządzanie strategiczne II
    Ekonomia okresu transformacji
    Historia kina
    Kursy specjalnościowe - do wyboru
    Makroekonomia II
    Ochrona konkurencji na wspólnym rynku europejskim
    Statystyka w biznesie
    Technokultury mediów
    Technologie multimedialne
    Kursy specjalnościowe - do wyboru
    Logistyka
    Marketing w mediach
    Prognozowanie i symulacje
    Seminarium magisterskie
    Wykład kierunkowy III
    Zarządzanie w stacji radiowej i telewizyjnej
    Etyka biznesu i technologii II
    Koncepcje zarządzania
    Marketing międzynarodowy
    Praca magisterska
    Przedsiębiorczość
    Psychologia w zarządzaniu
    Seminarium magisterskie
    Zarządzanie procesami

    Warunki ukończenia studiów i uzyskania dyplomu magistra

    Student uzyskuje dyplom ukończenia studiów II stopnia po zaliczeniu wszystkich przedmiotów niejęzykowych zgodnie z obowiązującym planem studiów, zdobyciu wymaganej w planie studiów liczby punktów kredytowych, zrealizowaniu co najmniej 120 godzin języka obcego oraz złożeniu i uzyskaniu pozytywnej oceny z pracy magisterskiej i egzaminu magisterskiego.

Inne informacje związane z zarządzanie agencją nieruchomościami

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |