Bezpośredni kontakt z przedstawicielem
Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu
¡Bien! Tu solicitud ha sido enviada correctamente
Czy chcesz otrzymywać informacje o tych powiązanych kursach?
Jeszcze jedna rzecz ...
Niektóre centra pytają nas o te dane. Uzupełnij je, proszę
Szczegóły Studia I Stopnia-Zarządzanie Sprzedażą i Marketing - W ciągu tygodnia - Toruń - Kujawsko-Pomorskie
Profil słuchacza / wymogi
Studentem WSB w Toruniu może zostać każda osoba z wykształceniem średnim, udokumentowanym świadectwem dojrzałości, jeśli pomyślnie przejdzie postępowanie kwalifikacyjne. O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń. Warunkiem przyjęcia na studia w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu jest: * złożenie kompletu dokumentów * uiszczenie bezzwrotnej opłaty wpisowej (zwracanej jedynie w przypadku nieprzyjęcia z powodu braku miejsc) * podpisanie umowy z WSB w Toruniu o świadczenie usług edukacyjnych
Tutuł uzyskany
Licencjat
Szczegółowe informacje
Studia I Stopnia
Kierunek-Zarządzanie
Specjalność- Zarządzanie Sprzedażą i Marketing
Student specjalności Zarządzanie Sprzedażą i Marketing zdobędzie wiedzę z zakresu:
* zachowania nabywców
* negocjacji w biznesie
* strategii marketingowych i konkurencji
* marketingu w handlu i usługach
* zarządzania i planowania marketingowego
* e-commerce
* ilościowej metody analizy rynku
Twoje umiejętności
Po ukończeniu tej specjalności absolwenci będą potrafili m.in.:
* wykorzystywać instrumenty marketingowe w walce o klientów
* kreować oferty przedsiębiorstwa w kontekście rynku globalnego
* przygotowywać skuteczne programy komunikacji z klientem
* planować i wdrażać strategię marketingową
* rozpoznawać i kształtować zachowania klientów na rynku
* stosować w praktyce instrumenty sprzedaży
Twój zawód
Absolwent tej specjalności będzie przygotowany do pracy jako:
* specjalista do spraw marketingu
* pracownik urzędów administracji państwowej i samorządowej odpowiedzialny za przygotowanie i wdrożenie planów promocji miasta i regionu, przygotowywanie ulotek, folderów, stron internetowych oraz imprez promocyjnych
* pracownik instytucji badawczych, gdzie będzie zajmować się badaniem rynku, zachowań nabywców, przeprowadzaniem badań ilościowych i jakościowych (np. wywiad pogłębiony, Focus Interview Group)