Cele
W nowoczesnych przedsiębiorstwach coraz większą wagę przykłada się do czynników psychologicznych. Odpowiednie motywowanie pracowników, skomplikowane negocjacje czy tworzenie długofalowych strategii rozwoju w coraz większym stopniu oparte jest o zagadnienia związane z ludzką psychiką. Po ukończeniu specjalności Psychologia w Biznesie absolwenci będą potrafili m.in.: * analizować zachowania nabywców, * wykorzystywać mechanizmy psychologiczne rządzące postępowaniem człowieka dla potrzeb zarządzania zespołami ludzkimi, * organizować prace zespołowe, * oddziaływać na motywacje pracowników do pracy, * charakteryzować postawy i zachowania pracowników, * prowadzić negocjacje handlowe. Perspektywy zawodowe Absolwenci tej specjalności w WSB będą przygotowani do pracy w: * firmach jako menedżer ds. komunikacji, gdzie będą odpowiadać za wykorzystywanie umiejętności pracowników współpracujących nad konkretnym projektem, poprzez stawianie im celów i wyzwań, * przedsiębiorstwach, w których będą uczestniczyć w procesie rekrutacji nowych pracowników oraz zajmą się doradztwem w bieżącym zarządzaniu, * przedsiębiorstwach produkcyjnych, handlowych i usługowych, gdzie będą przeprowadzać warsztaty i szkolenia dla pionu sprzedaży i marketingu, * firmach konsultingowych, wskazujących nowe ścieżki zarządzania firmą i motywowania pracowników, * biurach pracy i pośrednictwa pracy, gdzie zajmą się prowadzeniem rozmów pomiędzy pracownikami a pracodawcami, a także doradztwem w zakresie szukania pracy czy możliwości przekwalifikowania się.