Home > Studia I Stopnia > Logistyka > Dzienne > Opole > Studia I Stopnia - Logistyka i Marketing - Opole - Opolskie

Studia I Stopnia - Logistyka i Marketing - Dzienne

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem WSZiA-Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Opolu

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Studia I Stopnia - Logistyka i Marketing - Dzienne - Opole - Opolskie

  • Profil słuchacza / Wymogi
    Studia I stopnia (licencjackie 3-letnie) * oryginału świadectwa dojrzałości * podanie o przyjęcie (do pobrania w dziekanacie lub ze strony internetowej) * 4 fotografii kolorowych (studia zaoczne), 5 fotografii kolorowych (studia dzienne) * ksero z dowodu osobistego i książeczki wojskowej (s. 2,3,6,7) * dowodu wpłaty wpisowego * orzeczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań do podjęcia studiów
  • Szczegółowe informacje
    Logistyka i marketing

    Program specjalności obejmuje takie przedmioty specjalizacyjne, jak:
    • logistyczna obsługa klienta
    • zarządzanie łańcuchem dostaw
    • procesy informacyjno-decyzyjne
    • marketing przemysłowy
    • zarządzanie logistyczno-marketingowe
    • zarządzanie projektami i komputerowe wspomaganie decyzji
    Perspektywy zawodowe

    Studia na specjalności kształcą studentów z zakresu szeroko rozumianej problematyki zarządzania logistyczno-marketingowego. Problematyka ta staje się szczególnie istotna w obliczu dynamicznie rozwijającej się konkurencji podmiotów rynkowych. W ramach tej specjalności absolwenci zdobędą wiedzę z zakresu zarządzania łańcuchem dostaw, logistycznej obsługi klienta, procesów kształtowania funkcji transportowo-magazynowych i zarządzania zapasami w przedsiębiorstwie. Istotnym elementem studiów w ramach tej specjalności jest poznanie infrastruktury informacyjno-decyzyjnej, w tym, związanej z komputerowym wspomaganiem decyzji dotyczących kształtowania się procesów logistyczno-marketingowych

    Absolwenci specjalności będą merytorycznie przygotowani do podjęcia pracy w charakterze:
    • menedżerów, prezesów i dyrektorów odpowiedzialnych za sferę kształtowania się procesów logistyczno-marketingowych w firmie,
    • pracowników logistycznych centrów dystrybucji,
    • kierowników średniego szczebla zarządzania odpowiedzialnych za gospodarkę transpotrowo-magazynową w firmie,
    • członków zarządu i rad nadzorczych przedsiębiorstw,
    • menedżerów zarządzających łańcuchem dostaw,
    • samodzielnych przedsiębiorców prowadzących własną działalność gospodarczą,
    • doradców z dziedziny zarządzania logistyczno-marketingowego w firmach konsultingowych

Inne informacje związane z Logistyka

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług. Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek. Zobacz więcej  |