Prawo prasowe, autorskie i reklamy

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem DWSSP-Dolnośląska Wyższa Szkoła Służb Publicznych "ASESOR"

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Prawo prasowe, autorskie i reklamy - W ciągu tygodnia - Wrocław - Dolnośląskie

  • Cele
    Cel studiów: dostarczenie wiedzy z zakresu prawa potrzebnej w działalności dziennikarskiej, wydawniczej, reklamowej oraz artystycznej.
  • Profil słuchacza / wymogi
    Studia adresowane są do osób legitymujących się dyplomem ukończenia studiów wyższych rozmaitych kierunków, zainteresowanych uwarunkowaniami prawnymi działalności artystycznej [twórcy, artyści, wykonawcy], dziennikarskiej we wszystkich rodzajach tej działalności - redaktorskiej, reporterskiej, fotoreporterskiej, śledczej i innej, wydawniczej w zakresie prasy, książek, radia, telewizji. Studia uwzględniają także wiedzę potrzebną do sprawnego prowadzania działalności reklamowej w prasie, agencjach reklamowych, przedsiębiorstwach.
  • Szczegółowe informacje
    Zakres tematyczny studiów:

        - Prawo autorskie dla twórców, dziennikarzy i pracowników reklamy
        - Formy prawne działalności artystycznej, wydawniczej i reklamowej
        - Prawo pokrewne artystów, wykonawców i producentów
        - Prawo komputerowe i prawo internetu
        - Prawo mediów
        - Prawo prasowe

        - Public relations a prasa
        - Prawo reklamy
        - Znaki firmowe, towarowe i inne oznaczenia handlowe w reklamie
        - Umowy w prawie autorskim, prasowym, reklamie
        - Rozwiązanie sporów w trybie mediacji
        - Psychologiczne uwarunkowania odbioru przekazów reklamowych
        - Etyka w prasie i reklamie

Inne informacje związane z prawo - ogólne

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |