Home > Kursy i Szkolenia > Zarządzanie - ogólne > Poznań > PPM „Professional Purchasing Management” - Poznań - Wielkopolskie

PPM „Professional Purchasing Management”

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem MPM Productivity Management

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły PPM „Professional Purchasing Management” - W ciągu tygodnia - Poznań - Wielkopolskie

  • Szczegółowe informacje
    PPM „Professional Purchasing Management”
      Rozumiejąc Państwa potrzeby ograniczenia czasu szkolenia do minimum oraz znając obecne uwarunkowania gospodarcze, proponujemy połączenie dwóch naszych modułów dotyczących zaopatrzenia – Operacyjne Zarządzanie Zakupami i Zarządzanie Zakupami Strategicznymi w jeden moduł 2-dniowy - Profesjonalne Zarządzanie Zakupami - podejście operacyjne i strategiczne, na którym omówimy wszystkie istotne aspekty z obu modułów. 

     

    Dla kogo dedykowane są poniższe szkolenia: zaopatrzenie, logistyka, zakupy.

     
    PPM - Profesjonalne Zarządzanie Zakupami- podejście operacyjne i strategiczne  
    Szkolenia z obszaru zakupów (Profesjonalne Zarządzanie Zakupami - podejście operacyjne i strategiczne) obejmują najważniejsze zagadnienia dotyczące zakupów zarówno operacyjnych - jako części zintegrowanego łańcucha dostaw jak i zakupów strategicznych (Procurement) – jako realizacji strategii firmy w zakupach wewnątrz i na zewnątrz firmy. Poruszane tematy omawiają zaopatrzenie, prawidłowe budowanie i zarządzanie zakupami jako integralną część całego przepływu materiałowego w firmie w taki sposób, aby uczestnik szkolenia mógł wynieść teoretyczną i praktyczną wiedzę z tematów Purchasing Management - zarządzanie zakupami. Szkolenia te, pozwolą Państwu wybrać  kluczowe aspekty zarządzania zakupami do wdrożeń lub usprawnień w Państwa firmach.
    Główne cele szkolenia:
    • Zdefiniowanie Zarządzania Zakupami w firmie, ich pozycjonowanie w procesie decyzyjnym i określenie wpływu i odpowiedzialności na wyniki firmy
    • Charakterystyka powiązań z powszechnie uznanymi systemami Zarządzania Jakością
    • Określenie zakresu przebiegu informacji w firmie, niezbędnej dla prawidłowego funkcjonowania całego łańcucha dostaw
    • Zrozumienie roli planowania/prognozowania na poprawność realizowanych zakupów
    • Omówienie wpływu sformalizowanych procesów, procedur i instrukcji na efektywność zakupów
    • Wpływ zakupów na zarządzanie zapasami. Metody pomiarów i kontroli
    • Podkreślenie możliwości wpływu zakupów na jakość obsługi klienta
    • Zdefiniowanie roli selekcji i doboru Dostawców
    • Omówienie prawidłowości procesu ofertowego, kryteria wyboru ofert, negocjacji ofertowych
    • Wybór najlepszych strategii logistycznych (JIT, KANBAN, VMI/SMI)
    • Kontrakty. Negocjacje kontraktów i ich zapisy
    • Zarządzanie kontrolą kosztów
    • Wsparcie dla firmy przy korzystaniu z rozwiązań zewnętrznych, standaryzacji, optymalizacji  
       

    Na Państwa życzenie, przy zebraniu się grupy szkoleniowej możemy zorganizować s zkolenia z zarządzania zakupami, w wersji dedykowanej dla Państwa firmy; mogą one stanowić program podstawowy połączonych zakupów (operacyjnych i strategicznych), bądź mogą być przeprowadzone jako dwa osobne szkolenia. Zaopatrzenie (działy zakupów, aprowizacji itp) w zależności od podziału obowiązków może być zainteresowane poszczególnymi zagadnieniami tylko jednego z modułów lub obu - w przypadku połączenia w jednym dziale działań zarówno operacyjnych jak i strategicznych.

     
    PPO - Operacyjne Zarządzanie Zakupami  
     
    Szkolenia z zakupów operacyjnych. Główne tematy sesji: 
    • Zarządzanie Zakupami a tradycyjne „Zaopatrzenie” 
    • Wpływ Zarządzania Zakupami na decyzje strategiczne w firmie 
    • Podział na Zakupy Operacyjne i Taktyczne/Strategiczne 
    • Korelacja nowoczesnego Zarządzania Zakupami z powszechnie znanymi Systemami Zapewnienia Jakości / Zarządzania Jakością 
    • Wpływ Zarządzania Zakupami na zewnętrzne i wewnętrzne możliwości standaryzacji, konsolidacji, outsourcingu, partnerstwa i kooperacji 
    • Wpływ Zarządzania Zakupami na najważniejsze wskaźniki w firmie 
    • Prognozowanie i cykl planowania 
    • Parametryzowanie systemu (np. MRPII, ERP) i kontrola zmian 
    • Rodzaje i metody generowania zapotrzebowania 
    • Przebieg zakupów operacyjnych 
    • Zarządzanie Zapasami i ich optymalizacja 
    • Wskaźniki zakupów operacyjnych jako parametry miary ich efektywności 

    • Obowiązki kupców operacyjnych pod kątem współpracy z pozostałą częścią firmy

       
    PPS - Strategiczne Zarządzanie Zakupami
     
    Szkolenia z zakupów strategicznych.Główne tematy sesji:
    • Rola Procurement w Firmie i wsparcie dla realizacji Strategii / kierunku działań firmy 
    • Weryfikacja rynku. Wybór strategii działania dostosowanej do możliwości rynku 
    • Pre-selekcja, selekcja i wybór Dostawców 
    • Podział Dostawców. Strategia działania
    • Szczegółowy proces audytu Dostawcy 
    • Okresowa ocena Dostawcy. Wymagania firmy i norm Systemu zarządzania Jakością 
    • Przebieg procesu ofertowego 
    • Negocjacje 
    • Kontrakty. Negocjacje, reguły, kryteria akceptacji zapisów
    • Zarządzanie wdrażaniem najlepszych rozwiązań logistycznych 
    • Zarządzanie kosztami. Koncepcja Total Cost 
    • Specyfikacje produktowe 
    • Zarządzanie reklamacjami

Inne informacje związane z Zarządzanie - ogólne

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |