Podyplomowe Studia - Jakość jako podstawa konkurencyjności na rynku europejskim - Zaoczne

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem UW - Uniwersytet Warszawski

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Podyplomowe Studia - Jakość jako podstawa konkurencyjności na rynku europejskim - Zaoczne - Warszawa - Mazowieckie

  • Cele
    Celem studiów jest wyposażenie słuchaczy w wiedzę niezbędną przy wdrażaniu i wykorzystaniu systemów zarządzania jakością. Zadaniem studiów jest również dostarczenie wiedzy pomocnej w zrozumieniu roli systemów zarządzania jakością w przetrwaniu firmy na rynku europejskim.
  • Profil słuchacza / wymogi
    Studia przeznaczone są dla pracowników przedsiębiorstw mających zamiar wdrażać i utrzymać systemy zarządzania jakością. Słuchaczami studiów mogą być zarówno osoby pracujące w sektorze publicznym, jak również osoby mające zamiar podjąć pracę konsultantów ds. systemów zarządzania jakością w sektorze prywatnym.
  • Szczegółowe informacje
    Makro i mikroekonomiczne uwarunkowania rozwoju przedsiębiorstwa w nowoczesnej gospodarce rynkowej
    - Przedsiębiorstwo na rynku międzynarodowym
    - Makroekonomiczne uwarunkowania sukcesu przedsiębiorstwa
    - Ryzyko w działalności przedsiębiorstwa
    - Polityka Gospodarcza
    - Polska w Unii Europejskiej

    Budowa organizacji opartej na jakości
    - Nowoczesne koncepcje zarządzania a zarządzanie jakością – budowanie przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa
    - Dyrektywy Europejskie Nowego Podejścia, normy i certyfikacja wyrobów
    - Promocja jakości
    - Doskonalenie jakości obsługi klienta

    Zarządzanie jakością
    - Certyfikacja systemów zarządzania w Polsce i w Europie
    - Normy ISO jako podstawa budowania systemów zarządzania
    - Europejski Model Doskonałości EFQM
    - TQM – Total Quality Management
    - Zintegrowany System Zarządzania
    - Model procesowego budowania systemu zarządzania

    Środowisko zarządzania jakością
    - Rachunek ekonomiczny w zarządzaniu jakością
    - Zarządzanie strategiczne jako podstawa budowania systemów jakości
    - Jakość i bezpieczeństwo informacji
    - Planowanie i kontrola procesów finansowych w przedsiębiorstwie

    Narzędzia i metody zarządzania jakością
    - Metody ilościowe w zarządzaniu jakością
    - Audyt wewnętrzny - metodyka i praktyka
    - Zarządzanie projektami

    Seminarium dyplomowe

Inne informacje związane z zarządzanie jakością

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |