Home > Kursy i Szkolenia > Pedagogika > Indywidualnie > Łódź > Kurs - Zapobieganie agresywnym zachowaniom uczniów w oparciu o koncepcję Thomasa Gordona "Wychowanie bez zwycięzców i pokonanych" - Łódź - Łódzkie

Kurs - Zapobieganie agresywnym zachowaniom uczniów w oparciu o koncepcję Thomasa Gordona "Wychowanie bez zwycięzców i pokonanych" - Indywidualnie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem WSzK-Wyższa Szkoła Kupiecka w Łodzi

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Kurs - Zapobieganie agresywnym zachowaniom uczniów w oparciu o koncepcję Thomasa Gordona "Wychowanie bez zwycięzców i pokonanych" - Indywidualnie - Łódź - Łódzkie

  • Cele
    - zapoznanie nauczycieli z koncepcją pedagogiki Thomasa Gordona; - rozwijanie umiejętności komunikacyjnych; - kształtowanie postaw asertywnych, rozwiązywanie konfliktów; - mediacje, negocjacje; - zapoznanie z założeniami profilaktyki agresji.
  • Profil słuchacza / Wymogi
    Nauczyciele wszystkich przedmiotów szkół podstawowych, gimnazjów i ponadgimnazjalnych, nauczyciele wychowawcy, pedagodzy szkolni.
  • Szczegółowe informacje
    Kurs: Zapobieganie agresywnym zachowaniom uczniów w oparciu o koncepcję Thomasa Gordona "Wychowanie bez zwycięzców i pokonanych"

    Obszary tematyczne 

      
    - integracja grupy;
    - podstawy koncepcji Thomasa Gordona;
    - zawieranie kontraktu;
    - agresja, jej przyczyny, reakcje;
    - warsztat umiejętności komunikacyjnych;
    - asertywność;
    - rozwiązywanie konfliktów metodą "6 kroków", mediacje;
    - rozwiązywanie konfliktów, negocjacje;
    - zmiana otoczenia jako profilaktyka agresji;
    - alternatywy dla tradycyjnego nagradzania i karania.

    Czas trwania    
    45 godzin dydaktycznych

    Struktura    
    9 spotkań po 5 godzin po godz. 15.00

Inne informacje związane z Pedagogika

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług. Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek. Zobacz więcej  |