Język Angielski w Hotelarstwie i Gastronomii - Szkolenie dla Firm

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem CeDeKa Centrum Doskonalenia Kadr

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Język Angielski w Hotelarstwie i Gastronomii - Szkolenie dla Firm - W ciągu tygodnia - Świecie - Kujawsko-Pomorskie

  • Szczegółowe informacje
    Zakres szkolenia:
    Na specjalistyczne szkolenie zapraszamy barmanów, kelnerów i recepcjonistów. W trakcie intensywnych zajęć nauczą się Państwo, jak profesjonalnie obsłużyć anglojęzycznego gościa. Wprowadzane zwroty i terminologia umożliwią Państwu witanie gości, uzyskiwanie i udzielanie informacji, prowadzenie rozmowy telefonicznej, przyjmowanie rezerwacji, napisanie krótkiej wiadomości e-mail, czy listu, radzenie sobie z prośbami, skargami, wypełnianie formularzy. Kluczowe umiejętności językowe kształtowane będą poprzez różnorodne realistyczne zadania i zintegrowane ćwiczenia uwzględniające specyfikę pracy w branży. Szkolenie skierowane jest do osób, które posiadają podstawową znajomość języka angielskiego lub zamierzają dopiero rozpocząć jego naukę.

    Metodyka zajęć:
    Szczególny nacisk podczas szkolenia kładziemy na kształtowanie umiejętności komunikacyjnych. Doskonalone są głównie: wypowiedzi ustne, rozumienie tekstów ze słuchu i słownictwo specjalistyczne.
    Stosujemy różnego rodzaju metody aktywizujące.

    Organizacja szkolenia:
    Specjalistyczne szkolenia językowe organizujemy wyłącznie w formie "at-home training" (szkolenie w miejscu pracy). Dla każdego zlecenia opracowujemy optymalny szczegółowy program zajęć. W tym celu analizujemy oczekiwania i potrzeby potencjalnego zleceniodawcy oraz sprawdzamy kwalifikacje przyszłych uczestników szkolenia.

    Ramowa tematyka szkolenia:
    • zwroty grzecznościowe niezbędne w obsłudze gościa
    • przedstawianie siebie i innych
    • prowadzenie rozmów telefonicznych
    • przyjmowanie zamówień i rezerwacji
    • opisywanie dań i napojów
    • przedstawianie rachunku
    • radzenie sobie z "trudnym" klientem
    • umawianie spotkań, uzgadnianie terminów
    • wydawanie poleceń i wskazówek
    • udzielanie wyjaśnień
    • redagowanie faksów, listów, powiadomień, notatek
    • oprowadzanie gości po firmie i po mieście
    Szkolenie prowadzą:
    Specjalnie dla Państwa starannie dobraliśmy lektorów. Zajęcia prowadzone są przez wykwalifikowanych lingwistów z doświadczeniem.

    Proponujemy Państwu również szkolenia na poziomie średniozaawansowanym.

    Język angielski w hotelarstwie i gastronomii

    W tym miejscu przedstawiliśmy Państwu jedynie wstępne informacje na temat tego, co możemy zaoferować w zakresie szkoleń językowych.

    Dla każdego zlecenia opracowujemy indywidualną ofertę, zawierającą szczegółowy, optymalny program zajęć. W tym celu analizujemy wraz z potencjalnym zleceniodawcą oczekiwania i zakładane efekty, jakie ma przynieść szkolenie oraz sprawdzamy kwalifikacje przyszłych uczestników szkolenia.
     
    • Ustalenie konkretnego terminu szkolenia pozostawiamy do wyboru i uzgodnienia przez Zamawiającego, starając się za każdym razem maksymalnie dostosować do postawionych wymagań.
    • Pracujemy według autorskich, ustalonych procedur, które wytyczają jakość naszych szkoleń zamkniętych.

Inne informacje związane z angielski

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |