Jak Podnieść Swoją Konkurencyjność na Rynku Dzięki Zarządzaniu Doświadczeniem Klientów - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Homo Creatore - Ośrodek Doradztwa i Treningów Szkoleniowych

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Jak Podnieść Swoją Konkurencyjność na Rynku Dzięki Zarządzaniu Doświadczeniem Klientów - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Warszawa - Mazowieckie

  • Szczegółowe informacje
    Szkolenie dla kadry kierowniczej; menedżerów zarządzających działami: sprzedaży, obsługi klienta; właścicieli firm; osób wytyczających nowe kierunki biznesowe; poświęcone technikom zarządzania doświadczeniem klienta, których efektem jest poprawa satysfakcji klientów, zwiększona efektywność inwestycji marketingowych i sprzedażowych oraz wyróżnianie się na tle konkurencji.
    PROGRAM SZKOLENIA:
    1. Jak szukać produktów dla klientów, a nie klientów dla produktów?
    • Czy zorientowane na klienta systemy marketingowe działają ?
    • Zasady Customer Relationship Management (CRM) – trzy podstawy koncepcji
    • Na czym polega koncentrowanie działalności firmy na klientach
    • Teoria Rozbitych Okien w działalności gospodarczej
    • Szansa na zysk - Biznes Społecznie Odpowiedzialny (Corporate Social Responsibility – CSR
    2. Współtworzenie doświadczeń z klientem jako priorytet dla firmy:
    • Czym jest doświadczenie klientów?
    • Jak tworzyć pozytywne doświadczenie?
    • Jak używać narzędzi marketingowych?
    • Jak osiągnąć trwałą lojalność klientów?
    3. Jak pozyskiwać, utrzymywać i zwiększać zyskowność klientów?
    • Czy stopień zadowolenia klienta jest wprost proporcjonalny do jakości?
    • Jak zmierzyć zadowolenie klientów?
    • Czy zadowoleni klienci są lojalni?
    • Lojalność a zysk
    • Więzi łączące klientów z firmą
    • Fazy kształtowania związków z klientami
    4. Zarządzanie procesem określania i definiowania potrzeb klientów:
    • Rozwiązania skoncentrowane na klientach 4C
    • Metody wysłuchiwania klientów
    • Związek między zadowoleniem a lojalnością – miary lojalności
    • Strategie podwyższania zadowolenia klientów
    • Lojalność klientów indywidualnych i instytucjonalnych
    • Jak określić strategię związaną z kosztami relacji z klientem?
    5. Zarządzanie doświadczeniem klientów
    • Wniknij w życie swoich klientów
    • Tworzenie scenariuszy działań klientów
    • Etapy doświadczenia klientów a przewaga konkurencyjna
    • Jakie są niezbędne aspekty zarządzania doświadczeniem klientów

Inne informacje związane z rozwój zasobów ludzkich

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |