Home > Studia I Stopnia > Dziennikarstwo - ogólne > Dzienne > Gdynia > Dziennikarstwo i nowe media - Gdynia - Pomorskie

Dziennikarstwo i nowe media - Dzienne

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Wyższa Szkoła Komunikacji Społecznej w Gdyni

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Dziennikarstwo i nowe media - Dzienne - Gdynia - Pomorskie

  • Szczegółowe informacje
    Na I roku studiów większość przedmiotów wypełnia wspólny program dla różnych specjalności i obejmuje zdobywanie wiedzy ogólnohumanistycznej np. z psychologii społecznej, filozofii, logiki, metodologii i najnowszej historii Polski.

    W trakcie II roku rozpoczynają się zajęcia z przedmiotów specjalistycznych, które na dziennikarstwie koncentrują się na różnorodnych warsztatach i gatunkach dziennikarskich, języku wypowiedzi dziennikarskiej czy historii prasy z uwzględnieniem nowych mediów w Polsce i na świecie.


    Na III roku, oprócz przygotowywania pracy dyplomowej, studenci dziennikarstwa dopełniają program m.in. zajęciami z etyki, retoryki i erystyki oraz dziennikarstwa internetowego.

    Koncepcja kształcenia wykwalifikowanej kadry dla nowych mediów z fachowym przygotowaniem daje szerokie możliwości, nie tylko do sprawnego zdobywania i przetwarzania informacji, ale także do intelektualnego wysiłku, umożliwiającego ocenę, wybór i sposób prezentowania zdobytych wiadomości czy danych.

    Niezależnie od tego nasi absolwenci, w oparciu o przedmioty specjalistyczne, takie jak język wypowiedzi dziennikarskiej czy gatunki dziennikarskie, pozyskają praktyczne umiejętności warsztatowe. Tym samym kończący studia wyposażeni zostaną w umiejętności formułowania pisemnych i ustnych wypowiedzi, opartych na wiedzy merytorycznej, znajomości współczesnej kultury oraz sprawności gramatycznej i stylistycznej.

    Dzięki położeniu nacisku na kształcenie w zakresie mediów lokalnych i szeroko rozumianej politologii, absolwenci dziennikarstwa i nowych mediów przygotowani do roli rzecznika prasowego, specjalisty w zakresie public relations, marketingu czy reklamy mogą także podejmować pracę w lokalnych mediach oraz współpracować z organizacjami pozarządowymi, lokalnymi politykami, organizując przy tym różnego rodzaju kursy, seminaria i warsztaty.

Inne informacje związane z Dziennikarstwo - ogólne

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług. Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek. Zobacz więcej  |