Coaching Jako Metoda Rozwoju Pracowników - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Dom Wiedzy

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Coaching Jako Metoda Rozwoju Pracowników - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Warszawa - Mazowieckie

  • Cele
    Warsztaty z coachingu poświęcone są doskonaleniu kompetencji uczestników
    w zakresie wspierania pracowników w dokonywaniu zmian w taki sposób, aby znacząco i trwale poprawili swoją efektywność i w pełni realizowali swój potencjał.
  • Szczegółowe informacje
    Korzyści z uczestnictwa w szkoleniu: W ramach szkolenia uczestnicy:
    - dowiedzą się, jaką przewagę ma coaching w odniesieniu do innych stosowanych metod rozwojowych
      w organizacjach,
    - poznają zasady i przebieg procesu coachingowego
    - dowiedzą się, jak pomagać klientom wewnętrznym i podwładnym w formułowaniu celów
    - nauczą się, jak formułować efektywne i precyzyjne pytania, które mogą doprowadzić
      do zmiany w sposobie myślenia i w efekcie działania klienta/podwładnego,
    - będą mieli możliwość praktycznego przećwiczenia procesu w roli coacha i klienta.

    Program:

    1. Czym jest, a czym nie jest coaching.
    • Definicje, cele i rodzaje coachingu.
    • Coaching a trening, mentoring, terapia, doradztwo, consulting - różnice.
    • Kiedy stosować coaching?
    • Korzyści z coachingu dla pracowników i organizacji.
    2. Kontrakt w coachingu.
    • Podział ról: sponsor, klient, coach.
    • O co warto zadbać na początku procesu?
    3. Przebieg procesu coachingowego.
    4. Praca z celami w coachingu:
    • Przeramowanie problemu w cel.
    • Kryteria dobrze sformułowanego celu.
    • Identyfikacja wartości stojących za celami.
    • Cele firmy, cele biznesowe a cele indywidualne klienta.
    5. Budowanie zaufania w procesie coachingowym:
    • Dobry kontakt i dostrojenie.
    • Różne poziomy słuchania.
    • Jak udzielać informacji zwrotnej?
    • Błędy, które mogą prowadzić do załamania kontaktu.
    6. Specyficzny język coachingu:
    • Efektywne i najbardziej użyteczne pytania.
    • Używanie języka klienta.
    • Precyzyjny i zwięzły język.
    • Pułapki językowe i jak ich uniknąć.
    7. Przebieg rozmowy coachingowej według techniki GROW.
    8. Standardy etyczne w coachingu.

Inne informacje związane z coaching

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |