Zarządzanie Czasem i Priorytetami - Szkolenie

Więcej informacji

Zarządzanie Czasem i Priorytetami - Szkolenie

  • Profil słuchacza / wymogi Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które narzekają na brak czasu i przeciążenie pracą. Dla tych, którzy podlegają stresowi - muszą załatwiać kilka spraw jednocześnie, dla tych, którzy chcą lepiej komunikować się, efektywniej zarządzać własną pracą i z optymizmem podchodzić do nowych zadań w życiu zawodowym i prywatnym.
  • Szczegółowe informacje Ramowy program szkolenia:
    • Wyznaczanie celów
    • Organizacja czasu pracy
    • Planowanie pracy
    • Zarządzanie priorytetami
    • Delegowanie zadań
    • Prowadzenie efektywnych zebrań
    • Pozytywne myślenie i samomotywacja
    Informacje organizacyjne:
    Miejsce: Warszawa
    Godziny zajęć: 9-17
    Uczestnikom szkolenia zapewniamy:
    materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia, serwis kawowy, lunch.
Więcej informacji

Inne informacje związane z zarządzanie w biznesie