Szkolenie-Efektywne komunikowanie się

Więcej informacji

Szkolenie-Efektywne komunikowanie się

  • Cele Celem szkolenia jest usprawnienie komunikacji poprzez przezwyciężenie indywidualnych problemów i barier w komunikowaniu się ze współpracownikami i podwładnymi.
  • Profil słuchacza / wymogi Pracownicy firmy (wszyscy).
  • Szczegółowe informacje Moduł-Rozwój Zasobów Ludzkich
    Efektywne komunikowanie się


     Program szkolenia

    * Analiza własnych, świadomych i nieświadomych, sposobów komunikowania się w rozmowie
    * Pokonywanie barier i skuteczne prowadzenie rozmów
    * Poznanie i ćwiczenie praktycznych technik „aktywnego słuchania”
      oraz stosowania i „czytania” mowy ciała
    * Ćwiczenie metod pozytywnego wykorzystania emocji oraz stosowania
      prostych technik komunikacji
    * Ćwiczenie rozmów z dostosowaniem sposobu ich prowadzenia do osoby rozmówcy

    Szkolenia prowadzone są w formie warsztatów, przy wykorzystaniu aktywnych metod nauczania, takich jak: gry symulacyjne, odgrywanie ról, analizy przypadków, dyskusje, itp. Taka forma pozwala uczestnikom na zdobycie praktycznych umiejętności zawodowych, które będą potrafili zastosować w swojej codziennej pracy.

Więcej informacji

Inne informacje związane z komunikacja w handlu