Studia Podyplomowe - Public Relations w Funkcjonowaniu Nowoczesnego Przedsiębiorstwa

Więcej informacji

Studia Podyplomowe - Public Relations w Funkcjonowaniu Nowoczesnego Przedsiębiorstwa

  • Cele Cel studiów podyplomowych: dostarczenie najnowszej wiedzy z zakresu PR i umiejętności jej praktycznego wykorzystania w funkcjonowaniu nowoczesnego przedsiębiorstwa. W szczególności: * zapoznanie z podstawowymi pojęciami i technikami PR, * przygotowanie i kształcenie praktycznych umiejętności przydatnych w tworzeniu i realizacji kampanii PR, * budowa wizerunku i tworzenia kultury firmy, * kształtowanie umiejętności, wywierania wpływu, realizacji sponsoringu, lobbingu, * doskonalenie umiejętności współpracy ze środkami masowego przekazu, * trening i sztuka publicznych wystąpień, * budowanie umiejętności utrzymywania relacji z klientami, * wzmocnienie skuteczności menedżerskiej poprzez rozwój umiejętności komunikacji, * kształtowanie umiejętności komunikowania się i kształtowania współpracy z podmiotami gospodarczymi i organizacjami w ramach państw członków Unii Europejskiej.
  • Profil słuchacza / wymogi Grupa docelowa: * kadra zarządzająca w przedsiębiorstwie, * pracownicy działów marketingu, * pracownicy odpowiedzialni za kreowanie wizerunku firmy, * pracownicy odpowiedzialni za komunikację z klientami, * pracownicy odpowiedzialni za promocję: kontakty z mediami i komunikowanie się z opinią publiczną. Warunki uczestnictwa: złożenie następujących dokumentów:. -odpis dyplomu ukończenia wyższych studiów, -podanie do Rektora WSMiB (formularz do pobrania w dziekanacie WSMiB) -kwestionariusz osobowy -2 fotografie w formacie legitymacyjnym -kserokopia dowodu osobistego (obu stron)
  • Tutuł uzyskany Warunkiem zaliczenia studiów jest napisanie egzaminu pisemnego oraz pracy dyplomowej. Absolwenci studiów otrzymują DYPLOM ukończenia studiów podyplomowych WSMiB w zakresie: “Public relations w funkcjonowaniu nowoczesnego przedsiębiorstwa”.
  • Szczegółowe informacje  Metodyka prowadzenia zajęć dydaktycznych:

          studia przypadków, projektowanie kampanii PR, ćwiczenia w tworzeniu tekstów pisanych i mówionych, dyskusja plenarna i panelowa, praca z kamerą video, elementy wykładu.
    Program studiów:

        * nowoczesne zarządzanie przedsiębiorstwem i kultura organizacji,
        * systemy komunikowania społecznego i ich praktyczne wykorzystanie w promocji                            przedsiębiorstwa,
        * komunikacja interpersonalna, trening asertywności,
        * podstawowe pojęcia i zasady tworzenia programu PR,
        * wykorzystanie mediów w budowaniu wizerunku przedsiębiorstwa: media
          i dziennikarze,
        * media relations w praktyce: telewizja, radio, Internet,
        * wywieranie wpływu na klienta, metody sponsoringu, lobbying,
        * sytuacje kryzysowe, konflikty, negocjacje,
        * marketingowa orientacja biznesu,
        * targi jako instrument komunikacji gospodarczej i narzędzie PR,
        * podstawy reklamy: tworzenie, przekaz, odbiór i interpretacja,
        * prezentacja siebie, wystąpienia publiczne i sztuka przemawiania,
        * zarządzanie w sytuacjach ryzyka i wspomaganie sektora małych i średnich przedsiębiorstw na        lokalnym i globalnym rynku gospodarczym,
        * metody i techniki badania skuteczności i efektywności PR,
        * etyka mediów masowych i public relations,
        * public relations w praktyce,
        * podstawy prawa mediów.

    Opieka naukowa: prof. dr hab. Stanisław Gajewski

    Wykładowcy:

    zajęcia prowadzą doświadczeni i sprawdzeni badacze oraz specjaliści z Uniwersytetu Łódzkiego, mediów, WSMiB, sektora bankowości i instytucji zajmujących się w praktyce PR.

    Organizacja studiów:

    studia trwają 2 semestry (210 godzin dydakt.), realizowane są w systemie zaocznym (zjazdy co 2 tygodnie, w soboty i w niedziele, w godzinach 9:00– 5:00).

    Miejsce realizacji zajęć:

          siedziba Wyższej Szkoły Marketingu i Biznesu w Łodzi, ul. Klaretyńska 9 (osiedle Teofilów, w pobliżu ulic: Traktorowa – Rojna).
Więcej informacji

Inne informacje związane z public relations

  • Studia Podyplomowe - Media i Public Relations

  • Centrum: Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi/Centrum Kształcenia Podyplomowego
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Public Relations i komunikowanie w biznesie

  • Centrum: Społeczna Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania
  • Więcej informacji
  • Podstawy Telekomunikacji - Kurs

  • Centrum: Polski Uniwersytet Wirtualny
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Ubezpieczenia

  • Centrum: Wyższa Szkoła Finansów i Informatyki im. prof. Janusza Chechlińskiego
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Studnia Bliskowschodnie

  • Centrum: WSH-Wyższa Szkoła Humanistyczna "Wschód-Zachód" w Łodzi
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Biznes Międzynarodowy-Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze

  • Centrum: WSH-Wyższa Szkoła Humanistyczna "Wschód-Zachód" w Łodzi
  • Więcej informacji
  • Podyplomowe Studia Europejskie

  • Centrum: WSH-Wyższa Szkoła Humanistyczna "Wschód-Zachód" w Łodzi
  • Więcej informacji