Studia Podyplomowe - Nowoczesne Metody i Techniki Zarządzania

Więcej informacji

Studia Podyplomowe - Nowoczesne Metody i Techniki Zarządzania

  • Cele Studia te dostarczają słuchaczom wszechstronnej wiedzy na temat nowoczesnych metod i technik zarządzania przedsiębiorstwem. Mają one na celu nie tylko zapoznanie słuchaczy z najnowszymi osiągnięciami w tej dziedzinie, lecz przede wszystkim kształcenie i rozwój umiejętności praktycznych wynikających z pełnienia roli kierowniczej. Studia pokazują jak skutecznie wykorzystywać w praktyce najnowsze metody i techniki zarządzania, budować strategię, wzmacniać pozycję konkurencyjną firmy i jednocześnie rozwijać własną karierę.
  • Profil słuchacza / wymogi Studia są adresowane do kadry kierowniczej i samodzielnych przedsiębiorców, którzy chcą doskonalić swoje umiejętności w zakresie zarządzania przedsiębiorstwem, a także osób przygotowujących się do pełnienia tej funkcji oraz wszystkich, którzy pragną inwestować we własny rozwój zawodowy.
  • Szczegółowe informacje Nowoczesne Metody i Techniki Zarządania

    PROGRAM STUDIÓW (190 godzin)
    Podstawy zarządzania przedsiębiorstwem
    Założenia i pojęcia podstawowe, ogólne wytyczne sprawnego i skutecznego działania
    Role współczesnego menedżera. Umiejętności i zdolności kierownicze.
    Podstawowe funkcje zarządzania
    Istota współczesnego podejścia systemowego i sytuacyjnego do zarządzania
    Struktura organizacyjna: pojęcie, funkcje, kryteria oceny
    Przywództwo; władza i wpływ społeczny, typy i style przywództwa.
    Planowanie i podejmowanie decyzji
    Zarządzanie komunikowaniem się w przedsiębiorstwie
    Istota i znaczenie komunikowania się
    Komunikacja interpersonalna, proces i formy
    Pokonywanie barier komunikacyjnych
    Behawioralne elementy procesu komunikacji
    Sieci komunikacji w organizacji
    Podstawowe metody i techniki zarządzania nowoczesnym przedsiębiorstwem
    Zarządzanie przez cele
    Zarządzanie zmianą i konfliktami
    Zarządzanie jakością
    Zarządzanie przez efekty
    Upełnomocnienie pracowników
    Zarządzanie przedsiębiorcze
    Zarządzanie strategiczne (28 h)
    Analiza strategiczna jako podstawa wyboru strategii
    Proces formułowania strategii firmy
    Rodzaje strategii
    Budowanie przewagi konkurencyjnej firmy
    Zarządzanie zasobami ludzkimi
    Istota, cele, podstawowe procesy personalne
    Rekrutacja i dobór pracowników
    Motywowanie pracowników i nagradzanie pracowników
    Ocenianie, systemy oceny okresowej
    Kierowanie rozwojem zasobów ludzkich
    Budowanie skutecznych zespołów
    Strategiczne podejście do zarządzania zasobami ludzkimi
    Zarządzanie karierą własną i pracowników
    Etyczny kontekst zarządzania (10 h)
    Etyka we współczesnym przedsiębiorstwie – pułapki i dylematy
    Odpowiedzialność społeczna organizacji

    WYKŁADOWCY
    Zajęcia w ramach studiów prowadzone są w formie warsztatów, seminariów i treningów przez doświadczonych trenerów i pracowników naukowych GWSH oraz Akademii Ekonomicznej w Katowicach.


Więcej informacji

Inne informacje związane z zarządzanie agencją nieruchomościami

  • Studia I Stopnia - Zarządzanie

  • Centrum: Śląska Wyższa Szkoła Zarządzania im. Generała Jerzego Ziętka w Katowicach
  • Więcej informacji
  • Studia Magisterskie (uzupełniające) - Zarządanie Przedsiębiorstwem i Marketing

  • Centrum: WSEA-Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji w Bytomiu
  • Więcej informacji
  • Studia Licencjackie - Zarządzanie przedsiębiorstwem i marketing

  • Centrum: WSEA-Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji w Bytomiu
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe - Organizacja i Zarządzanie Oświatą

  • Centrum: Wyższa Szkoła Humanitas
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe - Psychologia w Zarządzaniu

  • Centrum: Wyższa Szkoła Humanitas
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe - Windykacja i Negocjacje w Procesie Zarządzania

  • Centrum: Wyższa Szkoła Humanitas
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Przedsiębiorczość

  • Centrum: WSZiNS-Wyższa Szkoła Zarządzania i Nauk Społecznych im. ks. Emila Szramka w Tychach
  • Więcej informacji