Studia II Stopnia - Marketingowe Zarządzanie w Przedsiębiorstwie

Więcej informacji

Studia II Stopnia - Marketingowe Zarządzanie w Przedsiębiorstwie

  • Cele Celem tej specjalności jest wykształcenie specjalistów dysponujących szeroką merytoryczną i praktyczną wiedzą w zakresie marketingowych aspektów zarządzania przedsiębiorstwem. Studenci wybierający tę specjalność zapoznają się z problematyką planowania marketingowego, budowy strategii marketingowych, jak również zarządzania sprzedażą w przedsiębiorstwie. Poznają także środki i metody public relations oraz odbywają trening menadżera marketingu
  • Tutuł uzyskany Magister
  • Szczegółowe informacje Perspektywy zawodowe
    Absolwenci (magistrowie) GWSH, którzy ukończyli specjalność Marketingowe Zarządzanie w Przedsiębiorstwie są merytorycznie i praktycznie przygotowani do pełnienia funkcji kierowniczych w pionach marketingowych przedsiębiorstw różnych branż, jak też w instytucjach administracji publicznej i samorządowej. Przykładowymi stanowiskami pracy, na których absolwenci GWSH specjalności Marketingowe Zarządzanie w Przedsiębiorstwie mogą podjąć zatrudnienie, są: kierownik działu marketingu, specjalista ds. sprzedaży, menedżer, specjalista ds. analiz marketingowych, kierownik zespołu sprzedażowego.

    Przedmioty proponowane w ramach tej specjalności są zgodne z nowymi standardami kształcenia obowiązującymi na kierunku Zarządzanie.
    (www.nauka.gov.pl)

    Przedmioty kształcenia ogólnego, podstawowe i kierunkowe - wspólne dla wszystkich specjalności na kierunku Zarządzanie (studia II stopnia, niestacjonarne)

        * Ekonomia (makro i problemy globalne)
        * Prawo cywilne
        * Etyka w zarządzaniu
        * Statystyka (matematyczna)
        * Zarządzanie strategiczne
        * Prawo handlowe
        * Koncepcje zarządzania
        * Zarządzanie procesami
        * Marketing międzynarodowy
        * Przedsiębiorczość
        * Negocjacje  

    Przedmioty specjalnościowe i specjalizacyjne - wykładane w ramach specjalności Marketingowe Zarządzanie w Przedsiębiorstwie (studia II stopnia, niestacjonarne)

        * Planowanie i zarządzanie marketingowe
        * Strategie marketingowe przedsiębiorstwa
        * Zarządzanie sprzedażą
        * Public relations przedsiębiorstwa
        * Konsument na rynku europejskim
        * Merchandising
        * Trening menedżera marketingu
        * Przedmioty specjalnościowe do wyboru
        * Język obcy specjalizacyjny (angielski, niemiecki, francuski, hiszpański, włoski lub rosyjski) -            fakultet
        * Proseminarium
        * Seminarium magisterskie

Więcej informacji

Inne informacje związane z zarządzanie agencją nieruchomościami

  • Studia I Stopnia - Zarządzanie

  • Centrum: Śląska Wyższa Szkoła Zarządzania im. Generała Jerzego Ziętka w Katowicach
  • Więcej informacji
  • Studia Magisterskie (uzupełniające) - Zarządanie Przedsiębiorstwem i Marketing

  • Centrum: WSEA-Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji w Bytomiu
  • Więcej informacji
  • Studia Licencjackie - Zarządzanie przedsiębiorstwem i marketing

  • Centrum: WSEA-Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji w Bytomiu
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe - Organizacja i Zarządzanie Oświatą

  • Centrum: Wyższa Szkoła Humanitas
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe - Psychologia w Zarządzaniu

  • Centrum: Wyższa Szkoła Humanitas
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe - Windykacja i Negocjacje w Procesie Zarządzania

  • Centrum: Wyższa Szkoła Humanitas
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Przedsiębiorczość

  • Centrum: WSZiNS-Wyższa Szkoła Zarządzania i Nauk Społecznych im. ks. Emila Szramka w Tychach
  • Więcej informacji