Skuteczny Sprzedawca - Szkolenie

Więcej informacji

Skuteczny Sprzedawca - Szkolenie

  • Szczegółowe informacje
    Skuteczny Sprzedawca
    Szkolenie przeznaczone dla osób, które biorą udział w sprzedaży - działów sprzedaży, aktywnych handlowców, promotorów i przedstawicieli.

    IDEA SZKOLENIA:
    Dla kogo?
    Dla osób, które biorą udział w sprzedaży - działów sprzedaży, aktywnych handlowców, promotorów i przedstawicieli

    Cel?
    Szkolenie wzmocni znacznie wiarę w atrakcyjność własnej oferty i realne możliwości sukcesu na rynku

    Metody?
    Szkolenia są realizowane przy pomocy specjalnie zaprojektowanych, uzgodnionych ze szkoleniowcami technik szkoleniowych (prezentacja, wykład, trening, warsztaty praktyczne). Wszystkie zajęcia przeprowadzone będą przy odpowiednio przygotowanych stanowiskach pracy.

    Efekty?
    Dzięki szkoleniu Uczestnicy jeszcze lepiej opanują umiejętności:
    • skutecznej sprzedaży
    • opanowania sztuki mówienia językiem potrzeb klienta
    • wzrost pewności o tożsamości zawodowej
    • skutecznego zamykania procesu sprzedaży jednorazowej i w długotrwałej relacji handlowej
    • efektywnego reagowania na sytuacje trudne i nieprzewidziane
    Wniosek?
    Uczestnicy nauczą się kreować sprzedaż dla klienta i skutecznie kierować nią poprzez konsekwentną i świadomą realizację kolejnych etapów

    ZAKRES SZKOLENIA:
    I KOMUNIKACJA W BIZNESIE: KONTAKT - NAWIĄZANIE, DOPASOWANIE I PROWADZENIE
    1. Integracja, proces uczenia się - rola błędu i intuicji w uczeniu się
    2. Pierwsze wrażenie, stereotypy, komunikaty niewerbalne
    3. Dopasowanie i prowadzenie.
    4. Systemy reprezentacji
    5. Metaprogramy
    6. Zbieranie i przetwarzanie informacji
    7. Elastyczność i intuicja - spójność w kontakcie
    8. Struktura rozmowy handlowej

    II MOTYWACJA, ZARZĄDZANIE EMOCJAMI
    1. Mechanizmy i kierunki motywacji
    2. Kreowanie własnych rezultatów - praca z celem, odpowiedzialność za realizację
    3. System przekonań - wspierające i ograniczające, wyłonienie i zmiana
    4. Zarządzanie emocjami - własne nastawienie (automotywacja)
    5. Kotwiczenie - budowanie i zmiana stanów emocjonalnych
    6. Hierarchie wartości - indywidualna, grupowa, organizacji
    7. Proaktywność i pozytywne myślenie
    8. Kreatywność i lateralne myślenie

    III BUDOWANIE RELACJI W ZESPOLE I W PROCESIE SPRZEDAŻY
    1. Czym jest WIN - WIN?
    2. Zjawisko synergii
    3. Sprzedaż w oparciu o model Batesona - Diltsa
    4. Domykanie transakcji
    5. Obsługa posprzedażowa.
    6. Elementy podnoszące zaufanie i wiarygodność
    7. Budowanie marki, reputacji, wizerunku
    8. Reklamacja a reklama

    IV KOMUNIKACJA WIELOPOZIOMOWA
    1. Elastyczność w rozmowach handlowych
    2. Ekspresja a spójność
    3. Prezentacje publiczne
    4. Techniki wywierania wpływu
    5. Techniki Toast Masters Club
    6. Formy poszukiwania inspiracji.
    7. Informacja zwrotna
    8. Integralność: granice - wyznaczanie, naruszenie, przekraczanie

    V NLP W SPRZEDAŻY
    1. Stany zasobne - pomnażanie własnego potencjały
    2. Strategie życiowe i ich optymalizacja
    3. Tworzenie oferty - praca na submodalnościach
    4. Oddziaływanie na poziomie nieświadomym - trans metafora
    5. Linia czasu - narzędzie planowania i zarządzania.
    6. Tożsamość sprzedawcy
    7. Wizja i misja
    8. Techniki relaksacyjne i zwiększające kreatywność

    VI JAKOŚĆ I SKUTECZNOŚĆ ŻYCIA SPRZEDAWCY
    1. Reguła trzech stawów - płynność w pracy
    2. Dobre strony rutyny
    3. Technika na usługach sprzedawcy.
    4. Integracja celów zawodowych i osobistych
    5. Samodzielność, aktywność, odwaga i odpowiedzialność - jeśli nie teraz, to kiedy, jeśli nie ja, to kto?
    6. Stan przepływu
    7. Coaching, ścieżki dalszego rozwoju
    8. Najważniejsze zdanie wyniesione ze szkolenia

    VII DOSKONALENIE HANDLOWCÓW METODĄ WARSZTATOWĄ
    1. Scherlock Holmes (intuicja i autoprezentacja)
    2. Flirt jako struktura rozmowy handlowej (zbieranie i przetwarzanie informacji)
    3. Praca lżejsza od snu (motywacja, praca z celem)
    4. Disneyland (kreatywność, zarządzanie)
    5. Teatr sprzedaży (świadomość i umiejętność budowy dialogu)
    6. RPG - negocjator (wiadomo - negocjacje)
    7. Dzwoni banan do małpy (rozmowa telefoniczne, sprzedaż w oparciu o wartości)
    8. Bardzo głupia księżniczka (zręczność języka, radzenie sobie z obiekcjami)
    9. Planowanie wsteczne (kreowanie rezultatów, zarządzanie w czasie)
    10. Antykariera (planowanie ścieżki rozwoju)
    11. Klub Ludzi Sukcesu (wystąpienia publiczne, recenzja wspierająca)
    12. Antysprzedawca (doświadczenie zbiorcze)

    CZAS TRWANIA: 16 dni szkoleniowych - 64 godziny lekcyjne
Więcej informacji

Inne informacje związane z handel

  • Umiejętności Handlowe - Szkolenie dla Firm

  • Centrum: INTEGRA Consulting Poland
  • Więcej informacji
  • Warsztaty Praktyczne dla Przedstawicieli Handlowych i Sprzedawców

  • Centrum: IIST Międzynarodowy Instytut Szkoleń Specjalistycznych
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe - Zwycięskie strategie marketingowe i sprzedatowe

  • Centrum: WSB-Wyższa Szkoła Bezpieczeństwa w Poznaniu
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Handel Elektroniczny

  • Centrum: WSHiR-Wyższa Szkoła Handlu i Rachunkowości w Poznaniu
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia- Reklama i Marketing

  • Centrum: WSZiB- Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu
  • Więcej informacji
  • Studium Policealne - Fotografia Reklamy

  • Centrum: Business School
  • Więcej informacji
  • Studium Policealne - Handel Zagraniczny

  • Centrum: Business School
  • Więcej informacji