Metody i Języki Programowania - Kurs

Więcej informacji

Metody i Języki Programowania - Kurs

  • Profil słuchacza / wymogi Wszyscy zainteresowani.
  • Szczegółowe informacje Inżynieria oprogramowania (ang. software engineering) to techniczna i ścisła wiedza dotyczącą wszystkich faz cyklu życia oprogramowania: inżynierii wymagań, projektowania, implementacji, testowania oraz wdrażania systemów oprogramowania. Podczas tego kursu chcemy pokazać, jak w praktyce - z wykorzystaniem sztuki inżynierskiej - powstaje oprogramowanie.
    Analiza, modyfikowanie, eksperymenty i doświadczenia z przykładowymi programami (etiudami) oraz wykonywanie samodzielnego projektu to główne cele kursu Metod i języków programowania.
    Nauczanie odbywa się na podstawie przykładowych kodów programów. Kurs przekazuje wiedzę, umiejętności nie tylko z zakresu konkretnego języka i bibliotek komponentów oprogramowania. Przygotowuje także do samodzielnego i ciągłego zdobywania wiedzy, dotyczącej stosowania komputerów w różnych dziedzinach.

    Kurs prowadzony jest w języku Java.

    Cel kursu:
    Celem kursu jest, aby student posiadał wiedzę z zakresu:
    • Wiedzy dotyczącej cyklu życia oprogramowania i inżynierii oprogramowania,
    • Wiedzy dotyczącej metod programowania (programowania zorientowanego obiektowego, programowania zorientowanego na zdarzenia, programowania zorientowanego na komponenty),
    • Architektury wielowarstwowej oprogramowania (warstwy interfejsu użytkownika, logiki oraz dostępu sieciowego do danych),
    • Modularyzacji oprogramowania -dekompozycji, hermetyzacji i strukturyzacji kodu, Języków oprogramowania i środowisk wspierających prace programisty,
    • Trenowania umiejętności analizy i modyfikacji kodów przykładowych z wykorzystaniem dokumentacji,
    • Wykonywania przykładowego projektu oprogramowania w postaci gry komputerowej,
    • Przygotowania Studenta do dalszego samodzielnego zdobywania wiedzy i umiejętności w tej dziedzinie.
    Zawartość kursu:
    1. Jak zgodnie z zasadami sztuki inżynierskiej zaprojektować program gry komputerowej?
    2. Jak zrealizować interfejs użytkownika w grze komputerowej?
    3. Interaktywność gier komputerowych?
    4. Moduły oprogramowania - hermetyzacja, dekompozycja i strukturyzacja kodu
    5. Jak zaprogramować logikę aplikacji - gry komputerowej?
    6. Sieciowa interakcja apletów Javy
    Czas trwania: 8 tygodni
Więcej informacji

Inne informacje związane z programowanie .net

  • Studia I Stopnia (inżynierskie) - Sieci komputerowe

  • Centrum: Społeczna Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia (inżynierskie) - Grafika Komupterowa

  • Centrum: Społeczna Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia (inżynierskie) - Informatyczne systemy zarządzania

  • Centrum: Społeczna Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Informatyka i Ekonometria

  • Centrum: WSFKI-Wyższa Szkoła Fundacji Kultury Informatycznej
  • Więcej informacji
  • Kurs - Obsługi Systemów Rezerwacyjnych (GDS)

  • Centrum: WSTH-Wyższa Szkoła Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi
  • Więcej informacji
  • Technik Informatyki - Dwuletnia Szkoła Policealna

  • Centrum: "Żak" Centrum Nauki i Biznesu
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Informatyka

  • Centrum: Wyższa Szkoła Gospodarki Krajowej w Kutnie
  • Więcej informacji