Komunikacja Marketingowa w Biznesie - Kurs

Więcej informacji

Komunikacja Marketingowa w Biznesie - Kurs

  • Profil słuchacza / wymogi Wszyscy zainteresowani.
  • Szczegółowe informacje Wiedza z zakresu komunikacji marketingowej stanowi istotną część wiedzy marketingowej, pozwalając przedsiębiorstwu na prawidłowe funkcjonowanie i rozwój. Jest ona potrzebna szczególnie osobom, które zajmują się promocją lub marketingiem    w firmie, ale nie powinna być także obca menedżerom różnych szczebli, włącznie z menedżerami zajmującymi najwyższe stanowiska w przedsiębiorstwie. W kursie opisana została komunikacja marketingowa dotycząca przede wszystkim przedsiębiorstw, jednak większość jej zasad ma charakter uniwersalny i może również odnosić się do komunikacji marketingowej organizacji niekomercyjnych. Zakres materiału obejmuje najważniejsze zagadnienia z komunikacji marketingowej oraz służy zaprezentowaniu i przybliżeniu szerokiego zbioru instrumentów promocji.

    Cel kursu:
    Po zakończeniu uczestnik zdobędzie wiedzę i umiejętności z zakresu:
    • roli komunikacji marketingowej w działalności przedsiębiorstwa,
    • miejsca komunikacji marketingowej w realizacji funkcji marketingu,
    • wzajemnych zależności pomiędzy stosowaniem określonych instrumentów promocji a innymi funkcjami marketingowymi,
    • metod i technik pracy w dziale promocji lub w dziale marketingu w przedsiębiorstwie,
    • zjawisk zachodzących na rynku z punktu widzenia celów ekonomicznych przedsiębiorstw (nadawców komunikatów promocyjnych).
    Zawartość kursu:
    1. Istota komunikacji marketingowej
    2. Zarządzanie komunikacją marketingową
    3. Charakterystyka instrumentów komunikacji marketingowej
    Czas trwania: 8 tygodni
Więcej informacji

Inne informacje związane z marketing

  • Studia Podyplomowe - Reżyseria, produkcja i marketing filmów reklamowych

  • Centrum: Społeczna Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Marketing

  • Centrum: Społeczna Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Marketing

  • Centrum: WSMiB-Wyższa Szkoła Marketingu i Biznesu
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe - Projekty Unijne i Pozyskiwanie Funduszy z Unii Europejskiej

  • Centrum: Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi/Centrum Kształcenia Podyplomowego
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe - Transport, Logistyka, Spedycja

  • Centrum: Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi/Centrum Kształcenia Podyplomowego
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe - Zarządzanie Logistyką

  • Centrum: Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi/Centrum Kształcenia Podyplomowego
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Ubezpieczenia

  • Centrum: Wyższa Szkoła Finansów i Informatyki im. prof. Janusza Chechlińskiego
  • Więcej informacji