Inteligencja Emocjonalna - Szkolenie

Więcej informacji

Inteligencja Emocjonalna - Szkolenie

  • Szczegółowe informacje Grupa docelowa:  1-12 osób

    Uzyskane umiejętności:
    • większa świadomość uczuć własnych oraz uczuć innych ludzi
    • skuteczniejsze kierowanie własnymi emocjami, tak, by były one sprzymierzeńcem w codziennych działaniach
    • lepsza umiejętność słuchania innych ze zrozumieniem
    • większa świadomość mechanizmów własnego działania
    • umiejętność udzielania i otrzymywania informacji zwrotnych
    Opis:
    Szkolenie jest oparte na autodiagnozie własnego sposobu zachowania i odczuwania w kontaktach z ludźmi (klienci, współpracownicy, bliscy). Podczas zajęć nie pracujemy nad zmianą sposobu zachowania, lecz nad lepszym uświadomieniem sobie emocji, zachowań, których uczestnicy zazwyczaj doświadczają. Celem kursu jest to, by każdy biorący w nim udział przyjrzał się swoim mocnym stronom i świadomie z nich korzystał podczas kontaktów biznesowych ( i nie tylko),  by dostrzegł swoje słabe punkty i na tej podstawie stworzył indywidualny plan rozwoju. Celem kursu jest lepsze poznanie siebie i innych oraz praca nad własnym "stylem interpersonalnym"

    Program szkolenia:
    Emocje
    • ćwiczenia związane z poszerzaniem świadomości własnych emocji pojawiających się w sytuacjach zawodowych
    • praca nad następującymi zagadnieniami:
      • na czym polega różnica między świadomością uczuć własnych a świadomością uczuć innych ludzi?
      • jak okazywać emocje?
      • jak odczytywać emocje u innych?
      • na czym polega  gotowość do przyjmowania i wyrażania uczuć "pozytywnych" i "negatywnych"?
      • jak kierować własnymi emocjami zamiast je tłumić lub "puszczać" bez kontroli
      • w jaki sposób korzystać z wiedzy o emocjach w codziennych kontaktach z klientami i (współ)pracownikami?
    Komunikacja - elementy treningu interpersonalnego (inteligencja emocjonalna - szkolenia)
    • słuchanie innych ze zrozumieniem
    • umiejętność wyrażania swoich opinii, oczekiwań i potrzeb
    • ćwiczenia mające na celu zwiększenie świadomości mechanizmów własnego działania w kontaktach z klientami i (współ)pracownikami: odpowiedź na pytanie dlaczego robię to co robię, po co robię to, co robię
    • efektywna i satysfakcjonująca współpraca z ludźmi
    • rywalizacja zamiast agresji
    • udzielanie i otrzymywanie informacji zwrotnych
    • zadawanie pytań
    • parafrazowanie
    • interpretowanie
    • klasyfikowanie
    • ocenianie
    • odzwierciedlanie
    Metody i techniki wykorzystywane podczas szkolenia Inteligencja emocjonalna
    • ćwiczenia w parach
    • autodiagnoza - praca własna
    • udzielanie informacji zwrotnych
    Czas trwania: 16 godzin / 2dni
Więcej informacji

Inne informacje związane z komunikacja w biznesie

  • Kurs - Kontakt z Mediami

  • Centrum: WSzK-Wyższa Szkoła Kupiecka w Łodzi
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Psychologia zarządzania i doradztwa zawodowego

  • Centrum: Społeczna Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania
  • Więcej informacji
  • Podstawy Telekomunikacji - Kurs

  • Centrum: Polski Uniwersytet Wirtualny
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe - Projekty Unijne i Pozyskiwanie Funduszy z Unii Europejskiej

  • Centrum: Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi/Centrum Kształcenia Podyplomowego
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe - Transport, Logistyka, Spedycja

  • Centrum: Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi/Centrum Kształcenia Podyplomowego
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe - Zarządzanie Logistyką

  • Centrum: Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi/Centrum Kształcenia Podyplomowego
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Ubezpieczenia

  • Centrum: Wyższa Szkoła Finansów i Informatyki im. prof. Janusza Chechlińskiego
  • Więcej informacji