Eventy Jako Narzędzie Public Relations - Szkolenie

Więcej informacji

Eventy Jako Narzędzie Public Relations - Szkolenie

  • Szczegółowe informacje Cel szkolenia
    • Zdobycie wiedzy na temat specyfiki wydarzeń określanych mianem event’ów firmowych
    • Zdobycie i rozwinięcie zdolności organizacyjnych i poszerzenie gamy pomysłów
    • Wskazanie sposobów organizowania efektywnych i efektownych eventów
    Uczestnicy
    Osoby odpowiedzialne w firmach za organizację takich imprez:
    • pracownicy działów HR i kadr,
    • pracownicy działów szkoleń,
    • pracownicy działów PR
    • asystentki i sekretarki w firmach nie posiadających wyspecjalizowanych komórek do takich działań
    • szefowie/właściciele niewielkich firm osobiście sprawujący kontrolę nad wewnętrznymi relacjami w firmie
    Program
    1. Czym jest event?
    • klasyfikacja eventów
    • różnice miedzy poszczególnymi eventami
    • eventy wewnętrzne i nastawione na odbiorcę zewnetrznego
    2. Cechy efektywnego i efektownego eventu
    • okazja
    • czas
    • miejsce
    • uczestnicy
    • pomysł
    3. Jak rozpocząć organizację?
    • co trzeba zaplanować?
    • z kim podjąć współpracę?
    • skąd wziąć środki na realizację zamierzeń?
    • jak dobrze zaplanować czas i finanse?
    4. Atrakcje event'u
    • dobry pomysł to podstawa sukcesu
    • trudna sztuka współpracy z artystami
    • „partnera do eventu poszukuję"
    5. Nagłośnienie prowadzonych działań
    • płatna reklama
    • public relations wewnątrz i na zewnątrz firmy
    • media jako uczestnicy eventu i pośrednicy w kontaktach z opinią publiczną
    • jak zadbać o publicity i właściwy odbiór eventu
    6. Co się może nie udać i dlaczego?
    Metody

    Szkolenie prowadzone będzie w formie aktywnych warsztatów z wykorzystaniem analizy pzypadków, pracy w grupach, mini wykładów i ćwiczeń indywidualnych.
Więcej informacji

Inne informacje związane z public relations

  • Studia I Stopnia-Marketing i Public Relations

  • Centrum: WSB-Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia-Rzecznik Prasowy

  • Centrum: Wyższa Szkoła Zarządzania "Edukacja" we Wrocławiu
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia-Public Relations z elementami Psychologii Zarządzania

  • Centrum: Wyższa Szkoła Zarządzania "Edukacja" we Wrocławiu
  • Więcej informacji
  • public relations - studia II stopnia (uzupełniające magisterskie)

  • Centrum: Dolnośląska Szkoła Wyższa we Wrocławiu
  • Więcej informacji
  • public relations i multimedia w pracy nauczyciela - studia podyplomowe

  • Centrum: Dolnośląska Szkoła Wyższa we Wrocławiu
  • Więcej informacji
  • public relations - studia I stopnia

  • Centrum: Dolnośląska Szkoła Wyższa we Wrocławiu
  • Więcej informacji
  • Instytucjonalny PR - Budowanie Wizerunku Firmy/Urzędu - Szkolenie

  • Centrum: Business Bridge Group
  • Więcej informacji