Home > Kursy i Szkolenia > Rozwój Zasobów Ludzkich > Warszawa > Aikido Prezentacji, Czyli Emocje w Pracy Prezentera - Szkolenie - Warszawa - Mazowieckie

Aikido Prezentacji, Czyli Emocje w Pracy Prezentera - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Homo Creatore - Ośrodek Doradztwa i Treningów Szkoleniowych

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Aikido Prezentacji, Czyli Emocje w Pracy Prezentera - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Warszawa - Mazowieckie

  • Szczegółowe informacje
    AI – harmonia
    KI – siła wewnętrzna
    DO – droga

    Aikido
    to nie jest sztuka walki, to styl życia. Maksyma aikido brzmi: „ustąp, odsuń się, żeby wygrać”. W czasie prezentacji , wystąpień publicznych czy szkoleń  uruchamiają się różne emocje zarówno po stronie słuchaczy jak i prowadzącego
    • Warsztat ten pokazuje, jak można stosując strategię Aikido wygrać każdą trudną sytuację na sali, jak nie dać się ponieść emocjom, jednocześnie ich nie tłumiąc
    • Jak ze spokojem realizować cel szkolenia, z szacunkiem do siebie i do słuchaczy
    • Jak zrobić, aby każdy na sali wziął odpowiedzialność za swoje czyny, emocje i słowa
    • Pracujemy z ciałem, emocjami, ćwiczymy różne trudne sytuacje, prezentujemy, doświadczamy
    Zapraszamy do wspólnej podróży trenerów, nauczycieli akademickich  i  wszystkich mających do czynienia z wystąpieniami na forum publicznym.

    PROGRAM SZKOLENIA:
    1.Emocje w pracy prezentera
    • źródła emocji w pracy z grupą
    • charyzma i moc prezentera
    • oddzielanie swoich emocji od sytuacji zewnętrznych
    2.Rola świadomości podczas prezentacji
    • czym jest bycie obecnym
    • znaczenie świadomości w skutecznym radzeniu sobie w trudnych sytuacjach
    • trening uważności
    • trening świadomości grupy
    3.Budowanie świadomości siebie podczas wystąpienia
    • praca nad ugruntowaniem ciała
    • kontakt ze swoimi emocjami
    • ćwiczenia samoobserwacji
    • przekraczanie strefy komfortu
    4.Komunikacja prezentera z grupą
    • metody i techniki odpowiadania na pytania słuchaczy
    • ćwiczenie różnych form pytań
    • ćwiczenie parafrazy i innych narzędzi komunikacji werbalnej
    5.Różni słuchacze i jak do nich dotrzeć
    • rola indywidualnych filtrów w procesie zapamiętywania
    • znaczenie poszczególnych systemów reprezentacji
    • metaprogramy w komunikacji
    6.Trudnie sytuacje i wyzwania – jak sobie z nimi radzić
    • nieoczekiwane problemy techniczne i wpadki
    • brak zainteresowania - słuchacz delegowany
    • krytyka, przeszkadzanie, trudni słuchacze
    • co robić, kiedy nie znamy się na rzeczy…
    • znaczenie nieformalnych celów grupy dla przebiegu wystąpienia
    7.Gospodarowanie własną energią, czyli BHP prelegenta
    • sposoby na dzielenie się odpowiedzialnością z grupą
    • ćwiczenia na regenerację sił
    • ochrona własna - gardło
    8.Indywidualność, samoświadomość, rozwój
    • analiza mocnych i słabych stron
    • indywidualne zalecenia dla uczestników
    Trener Beata Dyraga: Warsztat ten jest wynikiem mojej wieloletniej pracy jako trenera, ale przede wszystkim pracy wewnętrznej ze swoimi emocjami i byciem obecnym w ciele, studiowania różnych filozofii i szkół.

    Stosowane metody pracy: inscenizacje, ćwiczenia indywidualne, praca w grupach, praca z oddechem, głosem, ciałem, wykład, prezentacja. Szkolenie ma formę interaktywną, warsztatową, nastawioną na zdobycie konkretnych, praktycznych umiejętności oraz ich przećwiczenie

Inne informacje związane z Rozwój Zasobów Ludzkich

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług. Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek. Zobacz więcej  |   X