Zarządzanie Odpowiedzialnością Społeczną Zgodnie z SA 8000 - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem TÜV Rheinland Polska Sp. z o.o.

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Zarządzanie Odpowiedzialnością Społeczną Zgodnie z SA 8000 - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Zabrze - Śląskie

  • Szczegółowe informacje
    CSR (Corporate Social Responsibility) - czyli społeczna odpowiedzialność biznesu to strategia zarządzania i rozwoju firmy, która jest budowana w oparciu o jej wartości, uwzględniając potrzeby interesariuszy jak i szeroko rozumianego otoczenia firmy, pozwalająca osiągnąć długofalowe korzyści biznesowe. Przy strategicznym zastosowaniu CSR firma jest w stanie pozytywnie wpłynąć na swoje otoczenie oraz działać zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju. W czasach gdy wydajność oraz efektywność działań firmy staje siękluczowym elementem do konkurencyjnej przewagi, przy zastosowaniu strategicznego CSR firma jest w stanie zaoszczędzić cenne zasoby (energię, wodę, papier, odpady) oraz w dialogu z interesariuszami tworzyć nowe modele biznesowe oraz innowacyjne produkty oparte na koncepcji odpowiedzialnego biznesu.

    Grupa docelowa
    • Kadra zarządzająca wyższego i średniego szczebla,
    • Osoby odpowiedzialne za opracowanie i wdrożenie / utrzymanie systemu zarządzania odpowiedzialnością społeczną
    Szkolenie otwarte / zamknięte
    Zakres merytoryczny szkolenia
    Omówienie następujących zagadnień:
    • Wprowadzenie
    • Zakres stosowania normy SA 8000
    • Podstawy wdrożenia systemu
    • Wymagania systemu zarządzania odpowiedzialnością społeczną
    • Korzyści z wdrożenia systemu
    • Dokumentowanie i wdrożenie systemu
    • Integracja z funkcjonującymi systemami w organizacji
    • Dobre praktyki

Inne informacje związane z odpowiedzialność biznesu

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |