Home > Kursy i Szkolenia > Zarządzanie - ogólne > Bytów > Windykacja Należności w Praktyce - Szkolenie - Bytów - Pomorskie

Windykacja Należności w Praktyce - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Ekspert

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Windykacja Należności w Praktyce - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Bytów - Pomorskie

  • Cele
    Podmioty gospodarcze poczynając od najmniejszych jednoosobowych, a kończąc na dużych korporacjach borykają się z podobnymi problemami. Aby firma mogła funkcjonować na rynku za sprzedany wyrób (towar) lub wykonaną usługę musi otrzymać uzgodnioną zapłatę w określonym terminie.
    Dłużnicy stale „ulepszają” swoje metody działań. Trzeba też nadążać za zmianami w prawie. Dzięki przedstawieniu tematyki windykacji przestrzennie, będą Państwo potrafili sami nadążać za zmianami prawnymi w tej dziedzinie a także zauważać kolejne sposoby oszustów i być WYSOKO W PIRAMIDZIE SPŁATY SWOICH DŁUŻNIKÓW.

    Stereotypowa windykacja opiera się o zasadę siły. Windykacja prawdziwa i skuteczna to połączenie kilku dziedzin nauki. Samo podejście psychologiczne do problemu nie pomoże, bez znajomości procedur prawnych. Tak samo powyższe stanie się całkowicie bezużyteczne, gdy nie potrafimy odnaleźć majątku dłużnika i wskazać go komornikowi, po zakończeniu działań na drodze sądowej.
  • Profil słuchacza / Wymogi
    Szkolenie polecamy wszystkim osobom, które zajmują się odzyskiwaniem należności - pracownikom działów windykacji i księgowości
    oraz właścicielom przedsiębiorstw, którym nie jest obcy problem nieterminowych płatności od swoich kontrahentów.
  • Szczegółowe informacje
    Program szkolenia:
       I.    WINDYKACJA NALEŻNOŚCI JAKO PROCES.
    • Co to jest windykacja?
    • Dlaczego ludzie nie płacą? (hierarchia płatności, przeciąganie, gra, uwarunkowania społeczne, )
    • Typy dłużników (biedacy, gracze, fraudzi – wizjonerzy i problematycy)
    • Co robimy źle? – jak zachęcamy do przeciągania płatności? (Uzależnienie od firmy, brak procedur, bałagan, długi czas reakcji, niekonsekwencja, przewidywalność)
    • Kiedy powinno się rozpocząć negocjacje z dłużnikiem?
    • Kto powinien negocjować?
    • Z kim rozmawiać w firmie dłużnika?
      II.    ZANIM ZACZNIEMY WINDYKOWAĆ
    • Proste sprawdzenie w Internecie (KRS, RDG, LEX, Portale, Biznespolska)
    • KRS
    • Umowy i inne dokumenty
    • Faktury (zestawienia możliwość kompensaty)
    • Aspekty nagrywania rozmów telefonicznych
      III.    PROCES WINDYKACJI
    • Procedura
    • Wybór drogi kontaktu
    • Pierwszy kontakt (domniemanie niewinności, wciąganie w rozmowę)
    • Negocjacje
    • Zagrożenie sankcjami
    • Konsekwencja
    • Wprowadzanie sankcji (plan, piramida)
    • Uznanie długu
    • Przerwanie biegu przedawnienia
    • Błędy podczas windykacji
      IV.    GRY DŁUŻNIKÓW
    • Na czas
    • Strategia
    • Inni wierzyciele, najpierw im zapłacę
    • Reklamacja
    • Zasada - mnie nie zapłacili, to ja wam nie zapłacę
    • Zapomniałem
    • Często wyjeżdżam
    • Granie „głupiego”
    • Pan niedostępny
    • Kontr natarcie (groźby, wyzwiska, krytyka)
      V.    WPROWADZAMY SANKCJE
    • Zablokowanie towaru
    • Wymówienie umowy
    • Odsetki
    • Kary umowne
    • Zabranie towaru
    • Zlecenie windykacji
    • Doniesienie do prokuratury
    • Ujawnienie zadłużenia - triki na dłużników
    • KRD
      VI.    KIERUJEMY SPRAWĘ DO SĄDU
    • Procedura („nie żałujcie pieniędzy na specjalistów”)
      VII.    POSTĘPOWANIE KOMORNICZE
    • Procedura (aspekty poszukiwania majątku)
    Materiały szkoleniowe:
    Na szkoleniu, oprócz świeżego spojrzenia, praktycznej wiedzy oraz umiejętności otrzymają Państwo dodatkowo: bogate materiały szkoleniowe (m.in. skrypt, wzory umów i szablony dokumentów), tak aby każdy we własnym zakresie mógł przeprowadzić procedurę windykacyjną.

Inne informacje związane z Zarządzanie - ogólne

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług. Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek. Zobacz więcej  |   X