Bezpośredni kontakt z przedstawicielem
UW - Uniwersytet Warszawski
¡Bien! Tu solicitud ha sido enviada correctamente
Czy chcesz otrzymywać informacje o tych powiązanych kursach?
Jeszcze jedna rzecz ...
Niektóre centra pytają nas o te dane. Uzupełnij je, proszę
Szczegóły Studia Podyplomowe - Zarządzanie Sprzedażą - Zaoczne - Warszawa - Mazowieckie
Cele
Celem Studiów jest uzyskanie przez uczestników pogłębionej, zgodnej z najnowszymi światowymi i europejskimi trendami wiedzy na temat zarządzania nowoczesnym działem sprzedaży, biurem obsługi klienta bądź inaczej zdefiniowanym zespołem sprzedawców. Zadaniem nadrzędnym jest przedstawienie istoty i składowych procesu zarządzania personelem sprzedażowym oraz identyfikacja i omówienie czynników wpływających na skuteczność i efektywność sprzedaży w firmie oraz produktywność jej służb sprzedażowych.
Ponadto uczestnicy szkolenia zyskają sposobność poznania najnowszych trendów występujących na świecie w zakresie zarządzania personelem sprzedażowym, w szczególności w obszarze motywowania menedżerów ds. sprzedaży i sprzedawców firmy.
Profil słuchacza / wymogi
Wymagane dokumenty:
* odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych
* kwestionariusz osobowy
* kserokopia dowodu osobistego
* 3 fotografie o formacie 37 x 52 mm
* deklaracja płatności
Szczegółowe informacje
Absolwent studiów charakteryzuje się zrozumieniem istoty roli menedżera sprzedaży w nowoczesnej, zorientowanej rynkowo firmie.
W szczególności powinien opanować szereg umiejętności praktycznych, takich jak: wyznaczanie celów i zadań sprzedażowych, opracowywanie strategii i planów sprzedaży, poznanie technik rekrutacji i zasad selekcji personelu sprzedaży, zrozumienie istoty działań motywacyjnych oraz instrumentalne stosowanie narzędzi motywowania, poznanie wybranych metod i zasad komunikacji zadań sprzedażowych, zrozumienie istoty działań kontrolnych w zarządzaniu sprzedażą, zapoznanie się z różnymi kulturami organizacji i wynikającymi z nich rolami szefa sprzedaży.
Program
- Rola sprzedawców i menedżerów sprzedaży w nowoczesnej firmie
- Proces zarządzania działalnością sprzedażową firmy
- Formułowanie strategii sprzedaży
- Organizowanie procesu sprzedażowego
- Kierowanie bieżącą działalnością sprzedażową
- Szkolenie sprzedawców
- Kształtowanie wysiłku sprzedażowego
- Motywowanie sprzedawców
- Menedżer sprzedaży – zadania, kwalifikacje oraz umiejętności
- Kontrola i ocena działalności personelu sprzedażowego firmy
- Wybrane problemy menedżerskie i sposoby ich rozwiązywania